Kun sen haluaisi takaisin..(neitsyys)

Vierailija

Ensimmäisellä kerrallamme poikaystäväni luonnollisesti kysyi olenko neitsyt, ja kun sai kieltävän vastauksen reagoikin yllättäen hyvin negatiivisesti. Ennen hänen tapaamistaan aikainen seksin aloittaminen kohdallani ei ole häirinnyt mieltäni, mutta nyt tunnen ajoittain itseni kovin likaiseksi ja käytetyksi.
Syystä taikka toisesta valitettavasti törmäämme jatkuvasti tähän aiheeseen - ja poikaystäväni harmittelu menneestä neitsyydestäni ja negatiivisen sävyinen utelu aijemmista kokemuksistani saa minut voimaan pahoin inhotuksesta.
Kerrankin kun hän kysyi olenko ollut ilman kumia muiden kanssa ja sai myöntävän vastauksen (en halunnut valehdella)sain vihaisen tuhahduksen takaisin että minullahan täytyy sitten olla kaikenmaailman tauditkin. (Vaikka suhteemme alussa olin käynyt testit läpi puhtain tuloksin)
Varmasti myös poikaystäväni mustasukkaisuus liittyy olennaisesti asiaan - mutta minua satuttaa joka kerta kun hän ottaa asian esille; kuinka inhottavaa on että olen ollut muiden miesten kanssa ennen häntä.
Menettäisin neitsyyteni kyllä juuri hänelle, jos sellaisen omistaisin .. :(

Kiitos sinulle joka jaksoit lukea.. Muita jakamassa samoja tuntemuksia ?

Kommentit (7)

Vierailija

Hyvä että olet ollut hänelle rehellinen. Oletko kysynyt häneltä miksi hän on niin negatiivinen aiempia seksikokemuksiasi vastaan? Mielestäni on lapsellista olla tuollaisesta asiasta vihainen varsinkaan jos hän ei itsekkään ole enää neitsyt. Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu kun hän utelee ja saa sinut tuntemaan että on väärin kun olet harrastanut seksiä ennen häntä. Neitsyys on menetetty sille ei voi enää mitään ja poikaystäväsikin täytyy niellä se.

Vierailija

Onko mies itse miten kokenut?

Oman seurustelusuhteeni alkupuolella mies kyseli samanlaisia asioita. Vein häneltä neitsyyden ja miestä harmitti, että olin ennen häntä harrastanut jo vuosia seksiä. Olin kokeneempi kuin hän ja tämä lisäsi hänen epävarmuuttaan. Tästä syystä hän saattoi kysellä juuri tuota kumin käyttöä, mitä kaikkea olen kokeillut jne. Rehelliset vastaukset satuttivat häntä ja pitkään hän ajatteli, että koska olin ennen häntä jo jotain tehnyt, niin hänen kanssaan ei sitten tarvitse kokeilla, kun ei siinä ole mitään uutta minulle. Voin myöntää suoraan ottaneeni asian tiimoilta muutamasti niin voimakkaat pultit ja ärisseeni miehen kalloon sen tosiasian, että minulla on historiani ja hänellä on omansa. Jos ei taustani kelpaa, voi vaihtaa toiseen. Ja ettei yksikään seksikokemus ole samanlaista, koska hän ei ole aikaisemmat kumppanini vaan hän on hän. Kysely vähentyi vähitellen suhteen edetessä kun miehen itsetunto kohosi ja epävarmuus omista taidoista hälveni. Nykyään hän vitsailee omalla yhden seksikumppanin kokemuksellaan ja minun useamman seksikumppanin kokemuksella. Toki suurena erona aloittajan tapaukseen on se, ettei poikaystäväni koskaan varsinaisesti harmitellut sitä, etten ollut enää neitsyt eikä hän pitänyt minua likaisena/saastaisena/tautisena, ainoastaan pitkä kokemus häiritsi.

Kerta olet harrastanut aiemmin omasta tahdostasi seksiä chiquita, älä silloin kadu sitä. Se, että sinulla on ollut rakkauselämää ennen nykyistäsi, on osa sinua. Kokemukset ja elämä ovat muovanneet sinusta sellaisen kuin nyt olet. Jos kerta poikaystävällesi se neitsyys on niin tärkeää, kannattaa tivata, että miksi se on poikaystävällesi niin pirun tärkeä asia, että voi sivuuttaa täysin sinut ja satuttaa sinua asian tiimoilta. Sinä et ole likainen tai käytetty tai saastunut. Olet kohdannut rakastettavia ihmisiä, joiden kanssa olet jakanut fyysistä intohimoa. Siinä ei ole mitään väärää, likaista tai peiteltävää. Kuten Juläppelkin sanoi, neitsyys on mennyttä ja poikaystäväsi on hyväksyttävä se. Jos hänelle menneisyytesi on oikeasti niin suuri kynnysykysymys, kannattaa pohtia onko teillä tulevaisuutta.

Älä anna poikaystäväsi satuttaa sinua tuollaisella asialla. Pidä puolesi!

Vierailija

Minusta poikaystäväsi käyttäytyy hieman tyhmästi. Olette varmaan käyneet asian monta kertaa läpi, olet ollut rehellinen ja selittänyt kaiken. Siinä ei pitäisi olla enään mitään ongelmaa. Uskoisin, että jos poikaystäväsi olisi tilanteessasi niin hänellä menisi hermot tuollaisesta jankuttamisesta. Ensikerran kun hän kysyy tai mainitsee asiasta niin sano jotain lyhyttä ja ytimekästä, että hän lopettaa.

Vierailija

Itse menetin neitsyyteni merkityksettömälle yhden yön jutulle, johon en sittemmin ole törmännyt. Samaan tapaan olen huidellut kumppanista toiseen. En ole silti katunut päivääkään. Eräässä jo taakse jääneessä suhteessa miehen kokemattomuus itseni rinnalla nousi kynnyskysymykseksi, kun mies ei kyennyt sulattamaan tilannetta. Minua risoi koko suhteen ajan se, että kokemukseni ei ollut miehelle positiivinen asia vaan jotakin, joka kolhi äijämäisyyttä ja itsetuntoa pahasti. Hetken ehdin jo tuntea itseni likaiseksi ja huonoksi, turhaan.

Loppujen lopuksi mies jätti minut todella ikävin sanankääntein karttuneen kokemuksen takia, vaikka todennäköisesti kyse oli enemmänkin miehen omasta epävarmuudesta. Kuulin myöhemmin miehen etsineen itselleen tyttöystävän, jonka epäilen olevan miehen itsensä tasolla.

Nykyisessä suhteessani olemme jotakuinkin tasoissa niin taidoissa kuin kumppanien määrässäkin, eikä kumpikaan joudu valehtelemaan, näyttelemään tai rajoittamaan itseään toisen takia. Seksi hänen kanssaan on avointa ja molemmin puolin loistavaa.

Itse en neitsyyttäni kaipaa tai sen menettämistä kadu ja Athenelin kanssa olen samaa mieltä; kokemukset ovat osa sinua. Omiani en vaihtaisi mihinkään, sillä ne tekevät minusta sen persoonan, joka olen.

Älä häpeile, chiquita, sillä loppujen lopuksi neitsyys on vaakakupissa aika paljon kevyempää kun kokemus ;)

Vierailija
chiquita

Ensimmäisellä kerrallamme poikaystäväni luonnollisesti kysyi olenko neitsyt, ja kun sai kieltävän vastauksen reagoikin yllättäen hyvin negatiivisesti. Ennen hänen tapaamistaan aikainen seksin aloittaminen kohdallani ei ole häirinnyt mieltäni, mutta nyt tunnen ajoittain itseni kovin likaiseksi ja käytetyksi.
Syystä taikka toisesta valitettavasti törmäämme jatkuvasti tähän aiheeseen - ja poikaystäväni harmittelu menneestä neitsyydestäni ja negatiivisen sävyinen utelu aijemmista kokemuksistani saa minut voimaan pahoin inhotuksesta.
Kerrankin kun hän kysyi olenko ollut ilman kumia muiden kanssa ja sai myöntävän vastauksen (en halunnut valehdella)sain vihaisen tuhahduksen takaisin että minullahan täytyy sitten olla kaikenmaailman tauditkin. (Vaikka suhteemme alussa olin käynyt testit läpi puhtain tuloksin)
Varmasti myös poikaystäväni mustasukkaisuus liittyy olennaisesti asiaan - mutta minua satuttaa joka kerta kun hän ottaa asian esille; kuinka inhottavaa on että olen ollut muiden miesten kanssa ennen häntä.
Menettäisin neitsyyteni kyllä juuri hänelle, jos sellaisen omistaisin .. :(

Kiitos sinulle joka jaksoit lukea.. Muita jakamassa samoja tuntemuksia ?

Vierailija

No entäs sun poikaystävä?Oliko hän sitten neitsyt kun tapasitte? Mielestäni sinulla on oikeus menneisyytesi,ilman inhottavia kommentteja.

Vierailija

Mietin kanssa onko hän itse sitten neitsyt? Minusta tuo on aika aiheettomasta asiasta suututtu, vaikka varmasti asia voi vaivata. Itsehän hän halusi vastauksen kysymyksiin. Et sinä voi tehtyä voi saada tekemättömäksi ja hänen täytyisi nyt elää tämän asian kanssa, jos suinkin haluaa olla kanssasi. Sinulla ei ole mitään hävettävää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat