Keskustelu kaikille Jyväskylästä kavereita etsiville!

Vierailija

Tässä olisi yhteinen keskustelu kaikille Jyväskylästä kavereita ettiville. Jossain vaiheessa tuntu, että tälläsiä keskusteluja oli satoja tossa keskustelupalstalla, jotka tosi nopeasti kuitenki hävisi.
Ajattelin, että tällänen yksi keskustelu, johon kaikki voisi pistää omia "kaverihakemuksiaan" olisi kaikista toimivin.

Kommentit (5)

Vierailija

(kesä)kavereita Jyväskylästä!

Elikkäs, olen 20 vuotta täyttävä opiskelijatyttö Jyväskylästä. Kavereita on aikas paljon jo kertynyt, mutta suurin osa opiskelujen kautta, joten olisi kiva tutustua uusiin naamoihin (:

Vietän melkein koko kesän jyväskylässä mm töiden takia, ja monet Jyväskylä-kavereista taas lähtee kesäksi kotikaupunkeihinsa. Siksi olisi kiva tutustua ihmisiin jotka ovat viettämässä kesän myös jkl:ssä.

Itse olen sosiaalinen ja seikkailunhaluinen tyyppi. Olen kiinnostunut muodista ja vaatteista ja tykkään käydä shoppailemassa, jos vain rahaa riittää. Bilettäminen on myös yksi lemppari harrastuksista :D
Etsin kaverita, joiden kanssa voi käydä esim. baareilemassa, shoppailemassa, leffassa, keikoilla, kesän tullessa rannalla, urheilemassa (tykkään mm. pyöräillä) ja ihan yleisesti hengailla vaan!

Jos olet samanhenkinen tyyppi kuin minä, niin pistä s-postia: kkarkkis@gmail.com

Ja s-postia saa pistää, vaikka ei kesää jyväskylässä viettäisikään. Kavereita ei koskaan voi olla liikaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat