Baarikavereita Helsingistä!

Vierailija

Nyt olisi hakusessa baarikavereita Helsingistä. Itse olen 19-vuotias (kahden viikon päästä 20) tyttö ja ulkona tekisi mieli käydä melkein joka viikonloppu. Kavereitani ei kuitenkaan kiinnosta baareissa roikkuminen enää samalla tavalla, eikä yksinkään aina houkuta lähteä. Itse tykkään aloittaa illan aina kotona drinkkejä tehdessä tai esim. Shakerissa tai vastaavassa ja vasta sen jälkeen jatkaa jonnekin "menevämpään" paikkaan.

Jos asut Helsingissä ja haluaisit lähteä vaikka jo tänään baariin, niin kirjoittelepa tänne!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Heippa!
Mulla on melkein sama tilanne ku sulla:) tykkään kans eka jossain vähän alottaa iltaa ja sitte jatkaa toiseen paikkaan! Oon myös helsingistä ja 18v :)

Vierailija

Moikka! Mulla on semmonen tilanne,että kaverit on vähän pirstaloitunut ympäri Suomea kun ovat päässeet muualle opiskelemaan ja tosiaan olis kiva löytää joku porukka jonka kanssa käydä ulkona:)mun sähköposti osoite on susanna.m.korhonen@aalto.fi, saa laittaa kans viestiä!:)

Vierailija

Moi! :) Tääl ois kans yks, joka kaipailee baariseuraa, ku suurin osa kavereista ei enää niin käy ja tulee kans melkein joka viikonloppu sellanen olo et haluis lähtee jonnekki vähä viihteelle :) Ite melkein aina kans alottelen ensin kotosalla mistä sit lähtee muualle
Ite oon 19v, täytän tos kesällä 20 ja asun Helsingissä, maili on: marremt92@gmail.com

Vierailija

Moi!

Täälläki ois yks 18v tyttö helsingistä joka kaipailis baariseuraa, kun suurin osa kavereista jääny muihin kaupunkeihin eikä yksinään hyvita mihkään lähteä :D

meilii voi laittaa moixx@luukku.com :)

sarppa

Heippa,

Sama tilanne täälläkin, tähänhän on nyt kirjottanu jo aika monta ihmistä jotka kaipaa baariseuraa, joten pitäiskö sopii joku drinksu alotteluilta jonkun kotii et vois tutustuu ja sielt kaikki mennä jonnekki? :D mun mielestä ois tosi siistiä! ja niin oon ite 19, en tosin asu ihan helsingissä, mut siellä tykkäisin baareilla :D

purina

Hei! Minäkin kaipaisin baariseuraa helsingin yöhön. Kaikki kaverin seurustelevat eivätkä jaksa bilettää. Minä taas olen vähän aikaa sitten eronnut ja haluaisin päästä nauttimaan sinkkuelmästä ja päästä tanssimaan kunnolla! Olen 21-vuotias opiskelija joten myös kaikki opiskelijabileet ois myös tosi jees!

Ottakee yhteyttä! josee_004@hotmail.com

Nelly

Täällä myös yks 19-vuotias, just Kallioon muuttanut naisenalku vailla uusia tuttavuuksia! Tykkään bilettää ja toki tehdä paljon muutakin. Energinen ja positiivinen ihminen kun olen, niin olis mukava tehdä muutakin kun möllöttää yksin pienessä yksiössä :)

ps. Meitä näkyis olevan jo tässä keskustelussa aika paljon saman ikästä porukkaa, jotka uusia naamoja kaipaa, niin mitäs mieltä olette jos järkättäis joku juttu mihin kaikki halukkaat vois tulla :)

-nelppau@gmail.com

956

Moikka kaikki!

Tässä kans yks 20-vuotias nuori nainen jolle kelpais uudet tuttavuudet mm baariin, kahville ja yleisesti vaan seuraks :) Toi yhteinen tapaaminen drinksuttelu-baareilu-merkeis kuulostais kyl hyvält! Yhteyttä saa ottaa :) mm-92@luukku.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat