Te jotka etsitte täällä uusia kavereita :)

Vierailija

Ihan mielenkiinnolla kysyn että ootteko saanu kavereita tätä kautta? Tai onko moni lähetellyt teille s-postia? :)ja onko kaverit vain s-posti kavereita vai ootteko ihan päässy näkemään niitä?

Kertokaa kokemuksianne tämmösestä kaverin hausta. Olisi tosi mielenkiintoista kuulla :P

Kommentit (7)

Vierailija

Itse olen tavannut IRL 6 kaveria netin kautta 4kk sisällä, ja jokaisesta tullut hyvä kaveri, tuuri ollu mukana että kaikkien kanssa on natsannut ja kaikki samanlaisia kuin minä! :D Sähköpostin kautta en ole viestitellyt kenenkään kanssa vaan suoraan FBn kautta. :)

Vierailija

2 ihmistä minuun otti yhteyttä spostin kautta, vielä en ole kerennyt kun vastata vain molempiin ja meseen lisäilin ihmiset myös. :)
Laitoin ystävähaun anonyyminä sen jälkeen vasta tein tämän rekisteröitymisen :)

IRL tapaamista innolla odotellen!! ^^

Vierailija

Olen tätä kautta tutustunut ainakin kymmeneen uuteen tyttöön! Eli kun on itse aktiivinen ja muistaa laittaa sen oman sähköpostiosoitteen viestin yhteyteen kun niitä tuttavuuksia peräänkuuluttaa, niin voinee odotella hyvillä mielin yhteydenottoja :)

Vierailija

Mäkin olen saanut monta uutta kaveria tätä kautta :D vaikka tää juttu onkin ihan alussa ja vasta alettu kirjottelemaan niitten kanssa, niin hyvältä vaikuttaa :D Kannattaa kokeilla, ei siinä mitään ainakaan menetä! :)

Vierailija

Etsin, mutten ole vielä ensimmäiseenkään tutustunut. Voipi olla asialla jotain tekemistä sen kanssa, että olen vasta lukenut noita ketjuja enkä kenellekkään kirjoittanut mitään. :) Jotenkin tuntuu, että kaikki ovat niiin eri elämäntilanteissa ettei tiedä kenelle kirjoittaa, vaikka tuollaisten pikkusten tekstien perusteellahan ei oikeasti voi toisesta vielä sanoa mitään.

Vierailija

yhden kanssa olen tavannut useampaankin kertaan, ei vaan jotenkin "sovita" niin hyvin yhteen kuitenkaan joten voi olla että ei enää olla yhteyksissä. tosi jännä oli kuitenkin häneen tätä kautta tutustua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat