Mies facebookissa

Vierailija

En tiedä onko tästä mitään, mutta mulla on aika kinkkinen tilanne. Olen enemmän kuin kiinnostunut eräästä "kaverista", mutten tiedä enkä uskalla vielä kysyä hänen takaa-ajatuksista. Selitän nyt koko homman ja tämä on pitkä, mutmutmutmut AUTTAKEE MINNUU! :D Elikkäs tuossa kolmisen kuukautta sitten kyseinen mies alkoi yks kaks yllättäen jutella mulle facebookissa, emme ole oikeastaan missään tekemisissä koskaan olleet, paitsi joskus aikoinaan koulussa kymmenen vuotta sitten. No olemme puhelleet vain jotan "arkipäiväisiä" juttuja esim. peleistä, musasta ym. ja aika lyhyitä olleet nuo keskustelut. Hän ehdotti kerran, että menisin hänen kanssa "tanssimaan" baariin ja sovimme että puhutaan siitä myöhemmin, no ei hänestä mitään kuulunut. Parin viikon päästä hän alkoi taas jutella minulle kuin mitään ei olisi tapahtunut enkä sen puoleen viitsinyt edes kysyä mitään tuosta "tempusta". Nyt ollaan menty kuukausi niin että hän aloittaa puhumaan ja lähtee pois, kun vastaan ja aloittaa aina uudesta asiasta viikon päästä eli ei noteraa kysymyksiä tmv. En oikeen käsitä mikä tuo homman nimi on. Onko hän kiinnostunut vai mitä? Kahvia joskus ehdotti ja ehdotin takaisin, kun minulle olisi sopinut mutta hänelle ei sopinut joten se jäi siihen. Musta tuntuu myös et hän on "rohkaisuryypyn" alaisena aloittaessaan keskustelun kanssani. Mut sanokaas oikeesti mitä teen? Unohdan ja annan olla vai mitä häh??? Kysykää "lisätietoja", jotta saatte selkeämmän kuvan ja pystytte neuvomaan... Mä tarviin nyt kaiken avun, meillä menee kemiat ja jutut niin hyvin juttuun et on pakko saada tietää mitkä on miehen mietteet...

Kommentit (3)

Vierailija

Kuulostaa vähän erikoiselta, jos hän lopettaa keskustelun, kun sinä vastaat. Itseäni ärsyttäisi myös, jos ei saisi vastausta kysymyksiin (jos se siis on toistuvaa). Ihmettelen myös sitä, että jos hän ehdottaa tapaamista, mutta ette heti löydä sopivaa ajankohtaa, hän jättää asian sikseen. Voi toki olla, että hän kokee, ettet ole hänestä kiinnostunut, eikä tästä syystä ehdota uutta tapaamisajankohtaa. Jos hän todella haluaisi nähdä, voisi kuvitella, että hän olisi sinnikkäämpi asian suhteen.

Jos kuitenkin pidät hänestä, voit itse yrittää ehdottaa tapaamista. Luultavasti silloin saisit hieman vihiä myös siitä, mitä mies sinusta ajattelee, jos kemiat kohtaa myös kasvotusten :) Kaiken kaikkiaan miehen käytös vaikuttaa hieman ailahtelevalta.

Vierailija

Älkää kysykö mitä hittoa minä täällä teen, en tiedä itsekkään. Klikkailin vain netissä kun oli tylsää ja jotenkin päädyin tänne. No lukasinpahan sitte tämän ja voin yrittää vastata miehen näkökulmasta tai yrittää hiukan auttaa, ajattelin eka että Äh ei jaksa vastata mutta päädyinkin rekisteröitymään ja vastaamaan. Ehkä siitä on apua muillekkin.

asiaan: Jos mies aloitti keskustelun yllättäen ja siitä on kauan aikaa kun viimeeksi tapasitte niin todennäköisesti mies on sinusta kiinostunut, veikkaan että se oli sinusta jo kiinostunut silloin kun vuosia sitten viimeeksi näitte. harvemmin ainakaan itse juttelen muiden kanssa kun sen ns oman porukan.

Keskustelut ovat varmasti hiukan hankalia koska mies ei tiedä mitä sinun kanssa juttelesi, siitähän on hyvin kauan kun viimeeksi tapasitte ja tuskin kauheasti silloinkaan ns tutustuitte. Miesten kanssa homma helppoa kun jutellaan kalastuksesta,autoista,peleistä perus miesten jutuista mutta sitten kun pitää käydä juttelemaan melkein tuntemattoman naisen kanssa se ei välttämättä ole aina helppoa koska harva mies viitsii tytön kanssa käydä juttelemaan miesten asioista, eikä ole mitään tietoa mitä olet edes viimeaikoina tehnyt niin ei voi edes kysellä että " mites reissu meni" tai " oliks hauskat juhalt" ja myös haluaa olla varovainen kun kertoo omia asioita (siki että et luule tai oikeastaan mieti " ompas toi itseään täynnä olevan kaveri"

Kun sanoit että jutellaan siitä myöhemmin ( vähän ujo mies varmaankin) niin se vähän pelästyi ja luuli että annoit pakit eikä sinua kiinosta tai olet varattu ja se ennestään voimisti varovaisuutta.

siksi että miehestä ei kuulunut mitään viikkoon niin (ainakin itse) niin pelkää että on liian päällekäyvä tai siis pelkää että alat tuntea " taasko se kävi juttelee,ei kiinosta. aina vaa selittääs.." voisko se jo jättää rauhaan." itse yritän karttaa tota asiaa kun piru ristiä,vaikka vältämättä siihen ei olisi syytä. tai siis että pelkää sitä että juttelee liikaa ( joo kuulostaa hölmöltä) mutta itsekkin saatan vaijeta viikoksi vaikka tekisi mieli juttella. Joskus kaverillani kävi niin että se jäi kokeilemaan että no koska se tyttö käy sille kirjoittamaan ja meni viikon verran jolloin kaverini mietti että " eipä sitä tyttöä tainnut kiinnostaa kun ei alkanut juttelemaan" no se tyttö oli taas oottan sitä viikon että " koska se käy taas kirjoittamaan.tunsin molemmat hyvin ( nykyään seurustelevat)

Myös sitä ei pidä pelästyä että kahvireissu kariutui. itselläni on ainakin monesti vaikeuksia sovittaa kahvittelu hetket. en kauheasti suunnitele elämää eteenpäin ja työt vie ison osan ajasta+ omat kaverit. sitten taas illalla on aikaa mutta ei välttämättä halua ehdottaa kahvittelu hetkeä siksi että "etei nainen vahingossakaan vaan luule että haluan sillä verukkeella ilta aikaan päästä sänkyyn"

Miksi mies ei aina vastaa viesteihin facebookissa: Koska mies ei ole facebookissa todellisuudessa
Vihreä pallo mutta ei vastaa?!!! :D : Ainakin itselläni on puhelin automaattisesti koko ajan facebookissa vaikka en välttämättä haluisikaan, avaan työkoneen niin facebook keskustelu ohjelma käynnistyy automaattisesti, autossa oleva ipadi on koko ajan facebookissa + koti kone. välillä aika ärsyttävää ja vaikka näkyy että on paikalla niin todellisuudessa ei ole.

Mutta veikkaan vahvasti että kyseinen kaveri on vain ujo ja haluaa olla tosi varovainen että ei pelästytä sinua pois.
Monesti tuo homma kariutuu siihen että molemmat käy liikaa profiloimaan ja pelaamaan liian varmaa peliä. lopputulos on se että pelaatte molemmat itsenne pois pelistä kun käytte miettimään miksi se ei käynnyt juttelemaan minulle kun se on facebookissa?" no todennäköisesti se mies miettii siellä omassa kotonaan ihan samaa " miks se ei käy koskaan juttelemaan mulle" :D
on sekavaa mutta koittakaa saada jotain selvää, minä poistun--->

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat