poikaystävä pettänyt?

Vierailija

Pari viikkoa sitten tultuani juuri pitkältä ulkomaanmatkalta, sain kuulla ystävältä että poikaystäväni oli kännissä ehdotellut hänelle kaikenlaista (ei mitenkään kovin radikaalisti mutta kuitenkin pyytänyt hänet luokseen jne). Puhuin tästä poikaystävälleni, joka oli kamalan pahoillaan, itkikin, ja sanoi ettei kukaan tullut sinä iltana hänen luokseen ja että hän oli vain ikävöinyt minua niin paljon ollessani poissa.

No, tänään sitten olin kirjautumassa facebookiin, poikaystävä oli unohtanut kirjautua ulos omalta tunnukseltaan ja hänen etusivullaan oli aukinaisena keskustelu samaiselta känni-illalta jonkun tytön kanssa. Hän ehdotti tyttöä tulemaan luokseen, puhui todella flirttailevaan sävyyn, ja keskustelun lopuksi he sopivat mihin aikaan tyttö saapuisi

Poikaystäväni on tavallisesti maailman kultaisin ja lojaalein ihminen, joten uskon että tämä todella johtui humalasta ja minun poissaolostani. Tilanne tekee kuitenkin henkisesti kamalan pahaa minulle ja eniten satuttaa se, että poikaystäväni valehtelee. En uskalla puhua hänelle aiheesta, sillä en minäkään antaisi hänen lukea minun yksityisiä keskustelujani. Miten ottaisin asian esiin tai saisin hänet tunnustamaan jotta voisin saada tämän taakan harteiltani?

Kommentit (7)

Vierailija

Nosta kissa pöydälle, pyydä että puhutte asiasta täysin rehellisesti. Toisaalta jos poikaystäväsi ei ole ottanut siihen tyttöön yhteyttä sen illan jälkeen niin sinuna en olisi kauhean hermostunut, voit kysyä onko hänen tykönään vieraillut joku kyseisenä iltana. Jos hän vastaa kieltävästi kertoisin mitä olen nähnyt hänen tunnuksillaan ja miltä asia näyttää sun silmissäs. Jos poikaystäväsi suuttuu siitä että olet katsonut hänen fb keskusteluja voit pyytää häntä asettumaan sinun asemaasi. Epätietoisuudessa on kamala elää!

Vierailija

Kyllä sä mun mielestä voit sanoa, että näit vahingossa ja siten ottaa aiheen esille. On mulle ainaki käyny muutamaan otteeseen niin, etten oo huomannu olevani jonku toisen fb. (jos on ees jonkiverran samoja kavereita)vieläpä jos joku keskustelu siinä äkkiä on lävähtäny kasvoille, ni älä turhaan syytä ittees urkkimisesta.

Vierailija

Voithan tietysti ottaa asian esille, hyvin rauhallisesti kysyen asiasta, että ihan varmastiko täällä ei käynyt ketään, kun olit poissa. Siis aivan varmastiko ei käynyt. Ja jos mies vakuuttelee, ettei käynyt jne. niin tokaista vain, että sinusta tuntuu miehen valehtelevan. Jos mies suuttuu tästä ja puolustelee itseään/syyttää sinua epäilemisestä, voit tällöin todeta tyynesti, että miksi sitten (fb keskustelun tytön nimi) oli täällä? Jos mies tivaa, että tunnetko tytön tai mistä moisen tiedon muka olit saanut, ei sinun tarvitse kertoa. Toteat vain ettei sillä ole mitään merkitystä, vaan sillä valehteleeko mies. Jos mies jankkaa ja jankkaa, ettei ollut käynyt eikä keskustelu etene mihinkään, voit sitten todeta, että kovin olitte fb:ssä sopineet tytön tulemisesta ja ihan miehen omasta aloitteesta, että miten se tarina sitten taas menikään?

Minusta ei ole mitään anteeksipyydeltävää siinä, että toinen jättää fb:nsä auki ja luettavaksi ja sitä tulee sitten vahingossa luettua. Itse ainakin olisin niin vimmastunut, jos oma mies olisi noin tehnyt, että yksi auki jätetyn fb:n selaileminen on tuollaisen toiminnan rinnalla mitäänsanomattoman vähäpätöistä. Jos mies koettaisi vaihtaa aihetta fb:n selailuun, ottaisin sen kyllä itse selvänä merkkinä kiinnijäämisena valehtelusta ja pakoilusta ottaa vastuuta omista tekemisistä. Minusta humala + ikävä ei ole mikään selitys koettaa tyttöystävän seläntakana iskeä uutta sänkyseuraa itselleeen.

Vierailija

Täysin samaa mieltä Athenelin kanssa. Toki facebook on toisen henkilökohtainen ja yksityinen juttu, mitä ei saisi tonkia, mutta jos on itse sen auki jättänyt ja muutenkaan ei pitäisi olla mitään salattavaa, en näe syytä hirveästi raivostua sen selailusta. Ja tosiaan, auki jätetyn facen selailu ei ole mitään verrattuna siihen, että pyytää toista naista luokseen ja vielä flirttailevaan sävyyn ja sitten vielä valehtelee asiasta.

Humala on erittäin huono selitys. Ikävä vielä surkeampi.

Taidat huijata itsekin itseäsi pitämällä humalaa ja ikävää hyvinä syinä hänen toiminnalleen.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Been there done that. Oma eksä oli ihan samanlainen ja syystäkin eksä. Viis vuotta jaksoin katsella ja kuunnella "minä muutun" kommentteja. Mutta jos luottamus n mennyt eikä toinen heilauta evääkään sen takaisin saamiseks ni antaa olla. Ja itse henk kpoht pystyin antamaan anteeksi tuollaset sekoulut kerran. Mutta en jatkuvaa valehtelua.. Jokainen vetäkööt omat rajansa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat