Vainoharhainenko?

Vierailija

Olin joulukuussa tossa yhen pojan kanssa. Käytettiin ehkäisyä. Luin tässä vähä aikaa sitte, että joku oli raskaana vaikka oli menkat ja mitään oireita ei ollu.Ei ollu lihonnu, ei pahoinvointia ei mitään ja silti raskaustesti oli näyttäny positiivista ja se nainen oli kolmannella kuulla.

Nyt mua alko pelottaa.. entä jos itekkii oon? Lihoin tässä välissä vähä ja mul kaikki keräänty vatsaa. Oon kyl laihtunu taas mut jotenki mun vatsa näyttää silti isolle. Oon ollu muutenki väsyny ja jotenki huono olo. Tiiän et se voi johtuu monest muustakii :D Mulla on ollu täs kyllä kolmet menkat jo välissä ja tiiän et tää kuulostaa tosi tyhmältä :) en vaa saa tätä pois mielestä. Lapsi ois kauheinta mitä mulle vois tapahtuu. Oon käyny jo kolme kertaa apteekis et ostan testin, mutten oo vaa saanu aikaseks :D Siinä hyllyn luon seisoes mietin et oon tyhmä ja jotenki hävettää :) Kiitti kaikille jotka viittii vastata ja ois kiva jos jollaa ois samanlaisii kokemuksii :)

Kommentit (1)

Vierailija

Hei,

Suosittelisin sinua rohkaisemaan itseäsi ja menemään apteekkiin hankkimaan raskaustestin. Jos olette käyttäneet asianmukaista ehkäisyä niin todennäköisesti et ole raskaana. Kuitenkin oman mielenrauhasi vuoksi olisi hyvä varmistaa asia:)

En halua pelotella sinua, mutta on monenlaisia tarinoita siitä, kuinka vauva on todellakin tullut yllätyksenä. Erään ystäväni ystävä kummasteli kerran sitä, että hän vain lihoaa ja lihoa vaikka elää aivan kuten ennen. Hänellä kuukautiset tulivat aivan normaalisti eikä hän voinut kuvitellakaan, että olisi raskaana. Lopulta hänelle selvisi, että hän todellakin oli raskaana. Järkytys oli suuri, kun hänelle selvisi, että raskaus oli edennyt jo ties kuinka pitkälle.

Tsemppiä sinulle, kaikki on varmasti kunnossa, mutta varmistathan asian:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat