Finniarvet

Vierailija

Osaiskohan joku auttaa mua?

Olen 20 vuotias ja aloitin 15-vuotiaana e-pillerit (Diane Nova) ehkäisyksi ja samalla sain sitten kaikki finnit pois (mulla oli lievä akne). Arpia ei jäänyt. Nyt lopetin varmaan vuosi sitten nuo pillerit ja finnit tulivat takaisin entistä pahempina. Ja tietty niistä nyt on jäänyt aivan hirveät arvet sekä selkään että kasvoihin (selässä ei ole ennen edes ollut finnejä). No, nyt aloitin sitten uudestaan ne pillerit ja finnit ovat hävinneet, mutta arvet jääneet.

Sitä halusinkin sitten kysyä, että onko mitään mahdollisuutta saada noita arpia häviämään tai edes haalenemaan? Ne on nimittäin NIIIN hirveen näkösiä, etten kehtaa mennä yhtään mihinkään ilman meikkiä. Ennen voisin kulkea ihan missä tahansa meikittä. Joten, onko tähän mitään apua vai pitääkö vaan alkaa totutteleen arpiseen naamaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Ihotautilääkäri varmasti osaisi sanoa parhaiten. Kotikonstia en osaa sanoa, mutta eräs tuttavani kärsi samasta ongelmasta ja kävi joskus happokuorinnassa arpiensa takia, ja kyllä toimi! Eli jokin kosmeettinen kunnolla ihoa uusiva ja kuoriva hoito auttaa. Happohoidot rajuja iholle, sekä kalliita. Mutta ovat toisaalta sen arvoisia, että itsetunto kohenee. (:

Vierailija

Hei! Minulla vähän samantyyppisiä kokemuksia, eli nuoruuden aknen jälkeen arpia jäi sekä kasvoihin että selkään. Olen saanut finniarvet haalistumaan mikrohionnan sekä kemiallisen kuorinnan avulla (olen tehnyt itse kotona). Olen käyttänyt kuorinnoissa mm. salisyylihappoa. Olen tilannut tuotteita täältä: www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi. Tuotteet on olleet tosi hyviä, eivätkä mitenkään kauhean kalleitakaan. Suosittelen kokeilemaan!!

kuustoistavee

Itse kärsin edelleen lievästä aknesta ja sen aiheuttamista arvista. Käytän tällä hetkellä sinkkipastaa arpiin, jotka ovat siis värivirheitä, mitään ''kuoppia'' ei ole. Se on tosi paksua, joka ei imeydy. Käytän sitä päivisin silloin kun olen vain kotona ja öisin, vaikka hieman sotkeekin petivaatteita. Olen huomannut, että tehoaa ainakin uusiin tuoreisiin arpiin jonkun verran. Vanhatkin arvet muutaman viikon säännöllisellä käytöllä hitusen jopa vaalenneet. Mutta ajan kanssa ne viimeistään haalenevat pois, vaikka siinä kestääkin kauan.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat