Kahvi/baari/lenkkeilyseuraa Kuopiosta?

Vierailija

Moikkamoi! Elikkäs vasta Kuopioon muuttaneena olis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia kavereita.
Onko täällä kukaan muu ystävää vailla? :)

Kommentit (11)

Vierailija

Moi! Minä muutin kesällä tänne Kuopioon. Onhan tässä jo kerenny saada monta tuttua ja pari kaveria täältä, mutta ei uudet ois pahitteeks. :) Saisko sun sähköpostin, niin vois sitä kautta jutella enemmän? :)

Vierailija

Ah minäkin olen seuraa vailla! Kuukauden verran asunut Kuopiossa ja ei tuota sosiaalistaverkostoa ole vielä ehtinyt kehittyä :) Ilmoitelkaa jos kiinnostaa :)

Vierailija

Hei! Täällä kohta kaksi vuotta Kuopiossa asunut, uusia ihmisiä ihan mielelläni tapailisin :) Mulle pystyy heittämään yksäriä sähköpostiin, jos kiinnostaisi tapailla vaikka :)

Vierailija

No laitanpa tänne sitten omanki sähköpostini niin voitte laittaa sinne viestiä :) Oon siis -91 syntyny tyttö ja vajaa vuoden asunu täällä Kuopiossa. Ois tosi kiva tutustuu uusiin ihmisiin, kun ei noita kavereita vielä liiaksi oo täältä löytynyt. :)

s.1991@luukku.com

Laittasin muuten teille yksäriä, mutta en löytäny tuolta mitään mistä niitä vois lähettää :D

Vierailija

Moi! Vieläkö jollekkin kelpais uudet tuttavuudet? :) Pariin kivaan tyttöön oonki jo tätä kautta tutustunu. :) Oon siis 20-vuotias tyttö Kuopiosta. Laittakaa vaikka sähköpostianne tänne, niin pistän viestiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat