Haluaan oikeesti sellasia kavereita jotka ei lopeta puhumista heti ekan kerran jälkeen

Vierailija

Joo, tällä hetkellä mulla on ehkä 5 kaveria, joita nään ehkä kerran viikkoon (jos sitäkään) ja osaakin vaan baarissa, harvemmin muualla. Ja muutenkin tuntuu ettei ne oo sillein hirveen läheisiä, tai ei niitten kans tuu hirveesti puhuttua vaikeista asioista ym. Oon luonteeltani aika rauhallinen ujo ja muutenkin aika epäsosiaalinen. Mun on vaikee tutustua uusiin ihmisiin Haluaisin kyllä, mutten osaa. Mua onk kiusattu mun luonteen takia eikö musta aina hirveesti tykätä.. Lievää masennusta havaittavissa aina välillä. Tähän auttais ihan hirveesti semmonen kaveri joka tietäis asista. Sen kaverin ei tarvitse ruveta terapeutuksi, kunhan vain tietää asiasta. Voidaan puuhata kaikkee mukavaa, sekin jo auttaa asiaa. Kunhan vain ymmärtää että välillä tulee niitä huonoja päiviä. Ja silti pysyisi kaverinani. Anteeksi tämä sekava tekstini, mutta jos joku haluaa tutustua nii ilmoitelkaa ja pistelkäähän vaikka s-postejanne. Olen siis 19v. tyttö.

Kommentit (5)

Vierailija

En oo Jyväskylästä, vaan lähempää Helsinkii, mut jos nettijutustelu kiinnostaa niin lisää meseen ruunivoikko(at)hotmai.com (muutkin saa lisää! :D) Mulla myös masennusta, iältäni pian 18.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat