vaikea tilanne... mitä mieltä olette?

Vierailija

oon ihan hukassa enkä tiiä yhtää mitä tehä :ss
juttuhan on siis tää että oon ihastunu itteäni _kolme_ vuotta nuorempaan poikaan. en olis ikinä uskonu että näin vois käydä ja ihmettelinki aina kaikkia jotka pysty olla itteään nuorempien kanssa :D noh nyt en tuomitse muita kyllä enää... meist on tullu tosi hyviä kavereita ja se kyllä tavallaa riittää mulle mutta toisaalta haluisin jotain muutaki. suurin ongelma on siis että tää jätkä on tosiaan 15 vuotias ja sai just mopokortin ku itellä on jo ajokortti. että aika pahalta tää munki korvaan kuulostaa. ja tääkää ei kuulosta varmaan kovin uskottavalta muttaku aina ku oon sen kanssa nii musta vaa tuntuu että se paljon ikästään vanhempi, tai että se on ihan samanlainen ku kaikki mun omanikäsetki. mitä mieltä siis ootte mitä mun kannattais tehä? onko mitään mahollisuuksia olla tän pojan kanssa? jo kaikki ympäristön paine yms tuntuu nii ahdistavalta...

Kommentit (1)

Vierailija

Jos se susta itsestä tuntuu hyvältä ja poika haluaa olla kanssasi, niin eihän siinä mitään pahaa ole. Vaikkakin kyllä se vaan jostain syystä edelleen on niin, että tuntuu oudolta, että tyttö on poikaa vanhempi :D Tärkeintä on kuitenkin mun mielestä se, mitä ihmiset keskenään tuntee :)

Toki lain edessä suhteenne voi olla hieman "epäilyttävä", mutta jos esim. harrastaisitte seksiä molempien suostumuksesta, ei ikäeronne ole kovin suuri eli en usko, että se voisi johtaa ongelmiin. Itsekin 15-vuotiaana seurustelin itseäni kolme vuotta vanhemman pojan kanssa eikä siinä mistään "sakkolihasta" välitetty :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat