paras ystävä puhui loukkaavasti poikaystävästäni

Vierailija

Paras ystäväni näki uuden poikaystäväni vähän aikaa sitten ensimmäisen kerran. Tapaamisen jälkeen hän kehui miestä todella mukavaksi ja fiksuksi. Nyt kun kävin kaverini kanssa kahvilla kaverini yhtäkkiä heitti kommentin, että uudella miehelläni on aika hassun pyöreät posket. Nauroimme molemmat tälle. Kuitenkin hän vain jatkoi juttua ja yhtäkkiä sanoi, että mieheni ei ole yhtään hänen tyyppiään ja sanoi että anteeksi nyt vaan mun makuuni sun miehes ei oo kauheen seksikäs. Ja kun puhuimme siitä, että miehelläni on aikasemmin ollut aika paljon yhden illan juttuja niin kaverini tokaisi, että hän on kyllä tuurilla ne saanut. Ystäväni ei sanonut näitä mitenkään ilkeästi tai törkeään äänensävyyn, mutta kommentit todella loukkas. Ei minunkaan kaverini mies ole todellakaan minun makuuni ulkonäöllisesti, mutta en silti sano sitä hänelle. Pitäisikö ottaa tuollaiset kommentit ihan huumorilla? Minua jäi todella vaivaamaan.

Kommentit (6)

Vierailija

Oletko pitkäänkin ollut sinkkuna? Ystäväsi saattaa olla mustasukkainen ja pelkää menettävänsä sinut nyt, kun olet alkanut seurustella.

Vierailija

en ole pitkään ollut sinkkuna. Ennen nykyistä poikaystävääni seurustelin monta vuotta. Outoa on se, että tämä ystäväni itse kannusti seurustelemaan tämän miehen kanssa kun itse alussa olin kovin varovainen. Kehui häntä todella mukavaksi ja muuta, joten tuskin mistään mustasukkaisuudesta on kyse.

Vierailija

Mulla oli pikkasen samanlaista sillon kun ihan alkuaikoja seurusteltiin nykyisen kanssa. Paras kaverini muuttui vähäksi aikaa oudoksi ja heitti aika arveluttavia kommentteja miehestäni. Nyt yli vuoden jälkeen kaverini on myöntänyt olleensa sillon pikkasen kateellinen, kun mulla sattu menemään siihen aikaan niin hyvin ja hänellä vähän huonommin.Veikkaisin että kaverillasi saattaa olla vähän ristiriitaisia tunteita sun tilanteesta. Vähän kyllä oudolta kuulostaa, jos tällä kyseisellä kaverilla on kuitenkin omakin mies.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Aina ihmisillä on mielipide asiaan kuin asiaan. Itse olen kanssa kuullut parhaalta ystävältäni nykyisestä miehestä vaikka ja mitä. Mutta loppu peleissä asia ei hänelle kuulu. Enkä ole hänen mielipidettään kysynyt. aikuinen ihminen kyllä ymmärtää antaa toisen aikuisen ihmisen tehdä omat päätöksensä.

Vierailija

Olen itse saanut vierestä seurata kuinka ystävysten välit huononee ajattelemattomien kommenttien takia.

Minulla on kaksi hyvää ystävää jotka ovat tai olivat hyviä ystäviä keskenään. Molemmat myös seurustelevat tahoillaan. Toisella meni kuitenkin poikaystävänsä kanssa poikki vähäksi aikaa ja silloin toinen näistä ystävistäni kommentoi asiaa: "Hyvä, se oliki paska jätkä". Kun ystäväni palasikin yhteen poikaystävänsä kanssa, oli toinen kommentoimassa: "ootsä ihan hullu, se vaan satuttaa sua."

Nyt ystävieni välinen suhde on pahasti tulehtunut toisen ajattelemattomien kommenttien takia. Enkä voi yhtään syyttää toista kaveriani. Kyllä minäkin loukkaantuisin.

Niin se vain on ettei ulkopuolinen ole oikea henkilö arvostelemaan toisen valitsemaa kumppania. Ei ulkonäköä eikä mitään muutakaan tässä toisessa. Sinun ystäväsi ei sentään ollut niin ajattelematon ja ilkeä sanomisissaan kuin minun ystäväni mutta pohjimmiltaan samasta asiasta mielestäni on kyse.

Kaikilla meillä on heikkoutemme, mutta niin myös vahvuutemme. Ja tarviiko sun poikaystäväs loppujen lopuks miellyttää kenenkään muun ku sun silmää? Sinuna jättäisin omaan arvoonsa sun ystäväs lapsellisen kommentin. Itse tiedät parhaiten.

Loppuu vielä pakko heittää kommentti et ketä kiinnostaa miltä ihminen näyttää? Itse mielummin etin (ja löysin) ihanaa ja rakastavaa poikaystävää joka pitää mua ku kukkaa kämmenellä mun loppuelämän. Mä en tarvii mallipoikaa jolla on tasan yhtä paljo annettavaa ku dressmanin mainoksella.

santsuli
Seuraa 
Liittynyt17.3.2010

Mä oon seurustellut nyt vuoden ja 4kk, ja joka kerta kun näen kaverini/kavereita viikottain ja keskustelemme mm. suhteestani,joku aina aloittaa 'haukkumaan' poikaystävääni ja kertomaan,kuinka mukava ihminen olin kun olin sinkku. Olen tosiaan kuunnellut tota noin vuoden ajan eikä mua oikein jaksa kiinnostaa niiden kommentit poikaystävästäni vieläkään, sillä tiedän ite parhaiten hänen huonot ja hyvät puolet. Ei ystäväni varsinaisesti suoraan hauku, mutta kertovat kyllä mielipiteensä ärsyttävällä tavalla. Mutta minulla on poikaystävä josta minä pidän ja se on tärkeintä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat