Raskaana vai mikä mua vaivaa?

Vierailija

Moikka kaikille! Haluasin kysyä nyt semmosta kun tossa oon parin kuukauden sisään ottanut kaksi jälkiehkäisyä, tiedän tiedän, ei sais ottaa ei, mut en kaipaa nyt siitä saarnaa. Mut asiaan siis, kun mun menkat on ollut kohta 2kk jo pois, johtuuko se nyt noista jälkiehkäsyistä vai voisinko olla raskaana? Tein testin joskus vähän päälle kuukaus sitten ja se näytti ainakin negatiivista, ei vaan koko ajan viittis ostella testejä, mut alkaa kyllä huolestuttaa ku pari kuukautta ilman menkkoja, ei sillä että mä niitä kaipaisin mut you know :D

Kommentit (7)

Vierailija

ootko ihan ääliö?? käytä kumia urpo!! tollase pissiksen ei ees pitäis harrastaa seksiä jos ei osaa ehkäsyä käyttää. jälkiehkäsy EI oo ehkäsy! anna ku arvaan, jos ootki raskaan ni teet abortin ja sit taas suojatonta seksii? :D

Vierailija

Ihan 19-vuotias olen ja mua ei lapsen tulo haittaa ollenkaan vaikka tulisinkin vahingossa raskaaksi, kunhan ihmettelin, opettele lukemaan jos et vielä ole oppinut ala-asteella :) Pikkuteini taas vauhdissa.

Vierailija

Jälkiehkäisypillerit ovat melkoinen "rääkki" kropalle. Kestää kauan ennen kuin kroppa palautuu jälkiehkäisystä. Voi olla, että kestää hetki ennen kuin taas kierto normalisoituu.

Tsemppiä ja mukavaa kevättä:)

Vierailija

Ei tarkoita että jos ottanut jälkiehkäisypillerin että olisi automaattisesti ilman kumia harrastanut. Kumi voi mennä rikkikin ja joutuu päätymään ottamaan. Ja kuitenkin mielummin sitten vaikka olisikin, niin ottaa pillerin eikä vaan odottele että tuleeko raskaaksi vai ei ja päädy aborttiin. Itsekin olen joutunut ottamaan pari jälkiehkäisypilleriä elämäni aikana aika samoihin aikoihin ja kierto meni todellakin sekaisin. Oli justiinsa joku 3 kk melkeinpä ettei tullut, mutta pari viikkoa sitten alkoi ja kuukautiset kestikin sitten sellasen viikon. Mutta eipä haitannut ollenkaan. :) Eiköhän toivottavasti tästä tasotu kierto ja eiköhän sullakin ne vielä sieltä tule.

Vierailija

Ihana kuulla muidenkin kokemuksia! No, jos nuo munkin naistenvaivat sitten pian alkais :) Juu ja meillä kävi juuri niin että kumi meni rikki. Pitänee ostaa kovempaan käyttöön kestävempiä kumeja :D Mukavat viikonloput teille molemmille ja kiitos ! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat