tavalllista parempi viikonloppu, normaali arki?

Vierailija

Elikkäs, löysin vanhan kaverini baarista perjantai iltana. Juttelimme, pussailimme, ja menimme meille jatkoille. Olimme kummatkin humalassa, mutta silti harrastettiin seksiä. Tiesin jo entuudestaan sen olevan mahtavaa! Ja niin se olikin, kysyin mieheltä, tarviiko tämän jäädä yhteen kertaan, hän vastasi ei. Sydämmeni meinasi siinä vaiheessa lopettaa tykyttämästä! Olen ihastunut! <3 Lauantai meni samalla tavalla, paitsi menimme hänen luokseen yöksi. Yö meni taas mahtavasti, aamulla hän vei minut kotiin. Lupasi tulla kahville, mutta ei miestä näkynyt. Maanantaina hän lupasi tulla käymään, ei näkynyt. Eilen juttelimme netissä, sanoin tyynesti että onhan meille aikaa kahvitella. ''on meillä aikaa nähdä'' hän vastasi siis.. En ole pitkään aikaan tuntenut mitään tälläistä! Ja lukioille vielä selvyydeksi, olen menettänyt neitsyyteni samaiselle miehelle. Ja nyt en tiedä miten häntä pitäisi lähestyä, haluaisin jotain muutakin kuin viikonloppu suhteen. mitä teen?: o

Kommentit (3)

Vierailija

Täällä on aika monia samankaltaisia keskusteluja nyt, joten kannattaa ehkä lukea myös ne :) Mutta neuvoisin sinuakin koittamaan hillitsemään itsesi. Vaikka kuinka haluaisit ottaa mieheen yhteyttä, malta välillä mielesi. Mies saattaa saada sinusta epävarman tai ripustautuvan kuvan, eikä se heti alkuun ole kovin toivottavaa :) Ette siis ole olleet tätä ennen tekemisissä pitkään aikaan, niinkö? Oletan näin alun toteamuksen jälkeen. Kannattaa varmaan aluksi katsoa mihin juttu kehittyy. Voittehan aluksi tavata enemmän ystäväpohjalta ja harrastaa seksiä jos siltä tuntuu :D Jos vain suinkin maltat, odota miehen yhteydenottoa. Jos miehestä ei sitten taas ala kuulumaan mitään, voit itse laittaa viestiä tms.

Vierailija

Niin se kaverikin sano että pitäs vaa oottaa et mies ottaa yhteyttä. :D Joo, elikkä tästä on n.8 vuotta ku tehtiin se ekan kerran. Ja sen jälkeen ollaan kyllä moikattu ym, mutta ei olla ''pyöritty samoissa piireissä''. Ja olen vielä pitkään katsellu baarissa tätä miekkosta.. : D Kaipa se vaa pitää pitää pää kylmänä ja odotella mitä tästä seuraa! : )

Vierailija

Luulenpa, että se on se paras keino :) Tiedän kyllä kokemuksesta, että se ei ole helppoa :D Mutta ainakin omalla kohdalla olen huomannut, että se on kyllä auttanut. Itselläni on ollut paha tapa heti aluksi alkaa laittelemaan miehelle viestiä ja sitten ei olekaan miehestä kuulunut mitään. Nykyisin siis koitan pitää nimenomaan pään kylmänä ja tällä hetkellä mulla onkin säätöä erään miehen kanssa juuri sen ansiosta, että olen malttanut odottaa hänen yhteydenottoaan, enkä aina ole ollut itse suuna päänä ottamassa yhteyttä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat