Tatuoinneista

Vierailija

Olen harkinnut tatuoinnin ottoa jo vuoden ja nyt olisi valittu kuvakin valmiiksi. Kuva tulisi yläselkään, ja siitä tulisi suhteellisen suuri. Onko teillä tatuoiduilla mieli muuttunut jossain vaiheessa kun kuva on hakattu ihoon, ettei olisi kannattanutkaan ottaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Jossain oli, että pitäis kattoo vuoden ajan joka päivä sitä kuvaa pari minuuttia, ja jos ei vielä senkään jälkee kyllästytä, nii sit tuskin kyllästyy ikinä. Mut ku toi sun kuva oli vissiin aika iso, nii kannattaa olla tarkkana, että siitä tulee just sen näkönen ku haluut.
Itselläni on nyt ranteen sisäosassa (vai mikä ton nimi nyt onkaan) tekstiä puoli vuotta, enkä ole kyllästyny, päin vastoin!

Vierailija

mulla on 4 tatskaa, enkä oo kyllästyny yhteenkään. mulla on ainaski silleen että siihen kuvaan tavallaan tottuu niin paljon ettei edes huomaa kun katsoo esim. peilistä, jos tajusit mitä tarkotan :D

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Jos olet noin pitkään tatuointia harkinnut, niin et tule varmasti katumaan tai kyllästymään siihen. Ei vain kannata "kyseenalaistaa" myöhemmin sitä, että olisiko pitänyt ottaa joku muu kuva tai ei :D Kun kuva on jo selässä, siitä voi olla vain ylpeä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat