ihanaiset tää tyttö tarvii apuu

Vierailija

elikkäs....mä oon (1997) yhessä yhen tosi ihanan jätkän kans se on -95....voiks joku aatella tai siis totta kai voi mut siis onko tää meiä juttu "laillist". tää siis ei oo viäl julkista ja ollaa mietitty et uskalletaanks julkistaa kun mulla on kavereit jotka sais jonku hermoromahukse:D ja ne ei tykkäis ku se juo ja polttaa sillo tällö... mut siis mitä tehää? kannattaaks vaa pitää turpaa kiinni vai?:D

Kommentit (2)

Vierailija

"Rikoslain 20. luvun 6 §:lla tarkoitetaan, ettei kukaan saa ryhtyä seksuaaliseen suhteeseen tai tekoon alle 16-vuotiaan lapsen kanssa. Poikkeuksena tästä ovat iältään tai henkiseltä ja fyysiseltä kehitykseltään lähellä toisiaan olevien nuorten väliset seksisuhteet, silloin kun kyseessä on molemminpuolinen suostumus."

Elikkä alle 16-vuotiaana olet ns. sakkolihaa, mutta teillä ei kuitenkaan ole paljon ikäeroa, eikä poikakaan ole vielä edes täysi-ikäinen.

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

En varmaan auta miumiun kommentin jälkeen yhtään, mut mun mielestä voit huoletta "julkistaa" teiän suhteen. Ei ainakaan sun kavereilla ole oikeutta tuomita sitä ikäeron vuoksi. Mullakin on monia kavereita joilla on 2-4 vuoden ikäeroa kumppaneihinsa ja he ovat 1996-1993 -sytyneitä joten no problemo! Seksinkään harrastaminen ei ole laitonta, kun molemmat olsapuolet sitä haluu. En silti kehota, että heti kannattas sänkyyn hypätä :D Mut onnea teille!! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat