Au pairiksi Espanjaan

Vierailija

Moikka!
Haluaisin lähteä au pairiksi Espanjaan Andalucian alueelle ensi kesäksi mutta en tiedä mistä voisin etsiä au pairia tarvitsevia perheitä. Osaisiko joku neuvoa tai tietäisikö joku perheitä jotka puhuisivat suomea ja jotka olisivat tämmöisen tarpeessa? (:

Kommentit (5)

Vierailija

Tervehdys!
Olen itse lähdössä myös kesäksi Espanjaan erääseen paikalliseen perheeseen Marbellan alueelle. Löysin perheeni sattumalta finaupair.com:ista ja nyt mitä tunnen, niin on ihan loistava perhe! Kannattaa etsiä tuolta findaupair.com:ista tai aupairworld:istä perheitä ja laittaa viestiä. Itse laitoin monen monelle perheelle ja sain paljon viestejä perheiltä, mutta lopuksi löysin ihan supermahtavan perheen ja olen nyt suuntaamassa sitten sinne. :) Tsemppiä sulle perheen ettimisessä!

Vierailija

Voii kiitos tosi paljon! (: Ite haluisin kans johki Marbella/Torremolinos/Fuengirola/Benalmadena-alueelle ku se on sen verran tuttua seutua (: Ja juu ei tuo perhe-sanan toistelu mitää haitannu ku asia tuli kuitenki selväks ni kaikki hyvin :D

Ootko muuten minkä ikänen? (: ku jos tuonne samalle suunnalle lähtisin ni ois vaik kiva tavata tai jotai ku en sieltä tunne sillai ketään ni ois kiva jonku suomalaisen kans sieläkin olla, viettää vapaa-aikaa sun muuta (:

Tina

Löytyikös perhettä? Itse olen lähdössä elokuussa Fuengirolaan au pairiksi! Niin hyvä tuuri kävi, että itse löysin perheen tuttujen kautta :)

Nipzzu

Ei löytynyt :( Harmittaa ku ei osaa Espanjaa tarpeeks et vois mennä kun mun Englantikaan ei mikään hyvä ole :( Mut hei onnea et sä pääsit! Pidähän hauskaa siellä..fuengirola on ihana paikka!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat