tällainen suhde

Vierailija

Ollaan nyt nykyisen poikaystäväni kanssa oltu yli 2 vuotta yhdessä ja hyvin menee. Emme kuitenkaan asu yhdessä, emmekä rakkauden tunnustuksia ole vaihtaneet. Omasta mielestäni tällainen järjestely on ollut ihan hyvä. Mahtaako muilla olla kokemuksia? Mitä mieltä pitkistä suhteista ilman rakkauden tunnustuksia?

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen ollut pitkässä suhteessa joka kesti lähes kuusi vuotta. Onnekseni se päättyi koska exäni oli aika suuri narsisti. Tämän kuuden vuoden aikana odotin kauheasti sitä päivää jolloinn hän tulisi ja kosisi minua, mutta harmikseni se päivä ei koskaan koittanut. Tämä suhteemme kariutui siis siihen että mies oli todella mustasukkaista sorttia.

Nyt olen onnellinen uuden mieheni kanssa ja meillä menee hyvin. En odota kosintaa samalla tavalla kuin aikaisemmassa suhteessani.. se tulee sitten jos on tullakseen ei se ole ajalla sanottu että minkä ajan sisällä pitää mennä kihloihin tai naimisiin... Mutta jos siltä tuntuu niin sitten voi parisuhteen vakiinnuttaa menemällä kihloihin. Nyt pidät vaan kiinni poikaystävästäsi ja nautit siitä että teillä menee hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat