Avomieheni eksä ei osaa päästää irti

Vierailija

Eksä soittelee avomiehelleni vähintään pari kertaa viikossa. Mies vastaa aina eksänsä puheluihin hymy huulillaan. Jopa välillä soittaa eksälleen ja kyselee kuulumisia. Pelkään että avomieheni tajuaa eron olleen virhe ja palaa eksänsä kanssa yhteen. Olen koittanut puhua hänelle tästä, mutta mies suuttuu aina kun ehdotan soittelun vähentämistä. Mitä voin tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija

Hei,

Oletko varma, että puhelut ovat johtuvat siitä "ettei osaa päästää irti"? Ehkä miehesi ja hänen eksänsä ovat vain pysyneet ystävinä erosta huolimatta. Vai onko puhelut olleet selvästi semmoisia joista voi päätellä, että eksä haluaisi miehesi takaisin?

Mietin vain, sillä itse olen eronnut yli vuosi sitten poikaystävästäni ja olemme edelleen ystäviä, pidämme yhteyttä molemmpinpuolin. Hän ei tosin seurustele, mutta mielelläni tutustuisin uuteen tyttöystäväänkin kun sellainen tulee kuvioihin :)

Oletko sinä itse yrittänyt tutustua eksään?

Vierailija

En ole yrittänyt tutustua, sillä mieheni ei halua minun tapaavan häntä. Voi olla mahdollista, että haluavat pysyä kavereina mutta en pysty karistamaan mielestäni tätä pelkoa jätetyksi tulemisesta. En pysty täysin luottamaan mieheeni, sillä hän salailee asioita entisestä suhteestaan ja eron syistä.

vieraiilia

Minua pelottaa oma uusi rakkaani. Olemme olleet muutaman kuuakuden yhdessä. Hän on eronnut entisestään syyskuussa, kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Kuukauteen he eivät olleet välissä eronjälkeen. Mutta nyt he soittelevat, käyvät kahvilla ja kaupoissa yhdessä. Nainen muutti juuri Lappeenrantaan ja mieheni oli viemässä hänet asemalle ja oli viimeisen illan hänen kanssaan ja aikoo mennä käymään hänen luonaan kesällä koska on ikävä häntä ja hänen perhettään..tämä huolestuttaa sillä ikävä kyllä olen mustasukkainen naisesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat