Miksi eutanasia-keskustelu poistettiin?

Vierailija

Eikö eettisistä aiheista nykyään enää saa foorumeilla keskustella? Minua olisi kiinnostanut tietää, miten keskustelu jatkuu.

Kommentit (4)

Vierailija

Veikkaisin, että muilla sivustoilla keskustelua käydään, googlettamalla varmasti löydät vastaavia. Omasta mielestäni on hyvä, että ketju poistettiin koska tuollaiset asiat eivät todellakaan kuulu nuorten naisten muotilehden sivustoille.

Vierailija

Lainaus:

Omasta mielestäni on hyvä, että ketju poistettiin koska tuollaiset asiat eivät todellakaan kuulu nuorten naisten muotilehden sivustoille.

Ja miksiköhän tuollaisista asioista ei voisi täällä puhua? Tämän alueen kategoria on kuitenkin "yleinen keskustelu". Muodille on tuolla ihan oma osionsa. Eutanasia voi koskettaa myös monia nuoria naisia, ei se ole pelkästään vanhusten juttu.

Ihme herkkähipiäistä sensuuria. Ketä se keskustelu loukkasi? Eihän mitään ketjua ole pakko lukea, ellei aihe miellytä.

pii on 3.0

Uusin apahtuma on se , että sairaanhoitajaliitto on jäsenineen ottanut kantaa eutanasiaan , ja hyvin suuri enemmistö heistä vaatii  sen hyväksymistä ,   nytän kaikki hyödynnetään , Hollannissa on jo liike , joka vaatii lääkäreille ja hoitajille oikeutta , jos asiakas ei itse halua Eutanasiaa , _ asettua potilaan hahmoon ja ilmoittaa , että kyllä haluan raaka-aineeksi kananruokatehtaalle ,

pii on 3.0

Uusin apahtuma on se , että sairaanhoitajaliitto on jäsenineen ottanut kantaa eutanasiaan , ja hyvin suuri enemmistö heistä vaatii  sen hyväksymistä ,   nytän kaikki hyödynnetään , Hollannissa on jo liike , joka vaatii lääkäreille ja hoitajille oikeutta , jos asiakas ei itse halua Eutanasiaa , _ asettua potilaan hahmoon ja ilmoittaa , että kyllä haluan raaka-aineeksi kananruokatehtaalle ,

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat