Haluatko näyttelijäksi ???

Vierailija

Mua vois kiinnostaa. missä päin niitä kuvataan?

Kommentit (7)

Vierailija

Minkä ikäisiä? itse olen marraskuussa 13w. ja etsin näyttelijänpaikkaa... Oisi ihanaa päästä näyttämään taitonsa jonnekkin.

tmo

Hei !

On ollut tosi vaikea saada kasaan näyttelijöitä ja avustajia..., joten nyt heittäisinkin tänne kysymystä löytyisiko lahti tai lähi alueelta leffan teosta kiinnostuneita...?`Jotain vaiks 5 henkistä porukkaa jota kiinnostaisi alkaa kanssani tekemään elokuvia ja tehtäis ne siis porukassa valmiiksi asti...olet sitten kiinnostununut näyttelimisestä tai mistä vain elokuvan tekoon liittyvästä kunhan todella halauat olla mukana ja tehdä elokuvan alusta loppuun... niin ole yhteydessä...  lyhytelokuviatmo@hotmail.com

ja näyttelijäksi voi ilmoittautua minkä ikäinen vain ole s.postiin yhteydessä...

mmelike

Hei! Olisin kiinnostunut todella paljon paikastanne näyttelijäksi! Olen 16 vuotias tyttö Vantaalta ja käyn muutenkin todella paljon Lahdessa. :) !

koivuniemenherra2

Hei olen 38v mies henkilö ja olen nt aktiivisesti yrittänyt etsiä,johonkin Suomalaiseen elokuvaan näyttelijäksi,mutta turhaanNäyttää siltä että kun on kohta 40vuotias niin en kelpaa mihinkään.Mutta olisihan se hienoo des joskus kokea se tunne kun on kuvattavana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat