Äitiä ei kiinnosta mun elämä

Vierailija

Oon parikymppinen ihminen eli en mikään teini enää, mutta saan sellaista kohtelua äidiltäni ja kaikki haukut aina niskaani. En myöskään saa ajaa perheen autolla tms jonka voin "tuhota". On niin paha mieli kun ei luoteta. Lisäksi äidiltäni saama kohtelu on kylmää ja inhottavaa todella usein.

Tuntuu etten jaksa enää tätä.

Onko muita joilla on samankaltainen tilanne?

Kommentit (3)

Vierailija

Asut ilmeisesti vielä kotona, jos oikein ymmärsin? Ehkä kannattaa harkita muuttoa pois kotoa, jos se on rahallisesti mahdollista. Voi olla, että välinne paranevat, kun saatte hieman etäisyyttä :) Joskus ongelmat voivat kuitenkin olla syvemmällä, jolloin välimatkakaan ei välttämättä auta.

Vierailija

Ootko teininä sit ollut ihan älytön teini ja ryypänny alaikäsenä ja muutenkin kokeillu rajojas? Ehkä sun äitilläs on syy kohdella sua teininä, koska se ei usko että sun käytös olis yhtään aikuistunu. Kannattaa varmaan pyytää anteeks teiniajan paskamaisuutta ja sen jälkeen sitten keskustella uudestaan auton lainaamisesta ja aikuisena pitämisestä.

Sit jos oot ollu ihan kiltti teninnä, etkä oo tahallas rikkonu kaikkia mahollisia vanhempies sulle RAKKAUDELLA asettamia rajoja niin sit ehkä kannattaa keskustella vanhempies kanssa aiheesta ja mahdollisesti muuttaa ihan omaan kämppään.

Vierailija

Moi! Mulla ihan saman kuuloinen tilanne, vaikka olen asunut omillani vuosia ja alan olle lähempänä 3-kympin rajapyykkiä kuin 2-kymppistä. Olen aina ollut ns. kiltti ja hyvä tyttö ja kaikin puolin odotukset täyttävä (ja niitähän äitini on minuun kohdistanut oikein urakalla!!), mutta mikään ei silti riitä. Meidän tapauksessa tilanne on tuntunut räjähtävän käsiin vasta tässä vaiheessa kun olen omillani elävä aikuinen. Pitkään aiheutti erittäin pahaa mieltä se, että sisarukset saavat ns. normaalia kohtelua ja heidän asioista äiti on kiinnostunut, mutta tässä vaiheessa olen hyväksynyt sen että äitini jostain syystä on päättänyt ns. kaataa kaiken häntä itseään vaivaavan paskan niskaani mutta koitan olla välittämättä siitä. Vähän aikaa sitten myös täräytin asian hänelle suoraan ja ainakin nyt hetkellisesti ilkeily vähenikin. Tiedämpä ainakin miten en koskaan tule kohtelemaan tulevia lapsiani.
Jaksamista sulle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat