Olen pohjattoman rakastunut varattuun tyttöön

Seuraa 
Liittynyt14.3.2012

Ja jottei homma olisi liian helppo, olen itsekin varattu. Ja aion sellaisena pysyäkin. Olen vaan silti jotenkin nyt niiin ihastunut, että olen ihan sekaisin. Oikeastaan tämä on kamalan hauskaa, koska minusta on ihanaa olla ihastunut, mutta toisaalta tosi ahdistavaa, koska tosiaan olen jo parisuhteessa.

Haluaisin ehkä kohtalontovereita tai julmia haukkuja siitä, miten minun on heti lopetettava rakastuminen ja tietenkin käytönnön neuvoja että miten se tapahtuu.

Kommentit (2)

Vierailija

Hei! Itselläni oli ihan samanlainen tilanne n. vuosi sitten. Lähdin kaverini luokse toiselle paikkakunnalle, ja poikkikseni oli silloin armeijassa. Meillä oli isot bileet sitten, ja sinne tuli paljon kaverini ystäviä. Tutustuin yhteen jätkään ja hän vaikutti tosi kivalta tyypiltä. Baarin jälkeen hän tuli kaverini luokse myös yötä. Nukuimme ihan sivistyneesti!! En halunnut millään tavalla pettää poikaystävääni! Lopulta tämä tyyppi tunnusti minulle että on korviaan myöten ihastunut minuun. En oikeen itse tiennyt miten suhtautua, olin myös itse vähän ihastunut tähän tyyppiin. pitkitinkin lähtöäni, koska halusin viettää aikaa tämän tyypin kanssa. Korostan vielä, että hengasimmen vain emmekä tehneet mitään sopimatonta! Lopulta minun täytyi kuitenkin lähteä takasin kotipaikkakunnalle, pitkän matkan päähän. Vaikka olinkin ihastunut tähän tyyppiin, rakastin silti poikaystävääni. Ja lopulta rakkaus voittinkin! Ihastuminen laantui viikossa parissa.. Vaikea tilanne toisiaan oli, koska meillä ei mennyt tuolloin kovin hyvin poikaystäväni kanssa, mutta olen onnellinen että rakkauteni häntä kohtaan kuitenkin oli niin vahva :) <3 Oli kyllä kieltämättä kivaa olla ihastunut, mutta rakkaus on kuitenkin vahvempi tunne.. Ehkä jos olisin vielä nähnyt tuota tyyppiä, niin tilanne voisi olla toinen.. En tiedä oliko tästä nyt mitään apua, mutta kerroinpahan kuiteskin :D

543
Seuraa 
Liittynyt14.3.2012

Oli apua ja kiva että kerroit tarinasi!
Minäkin luulen, että rakkaus ja parisuhde lopulta voittaa, mutta toisaalta tässä ei ole kyse mistään pikkuihastumisesta, vaan olen ollut ihastunut tuohon tyttöön enemmän tai vähemmän jo monta vuotta. Nyt taas enemmän, koska olemme olleet paljon yhteyksissä ja tavanneetkin pari kertaa. Ja totta kai sekin vaikuttaa, että minulla on ollut poikaystävän kanssa typeriä riitoja ja jotenkin alitajuisesti vertailen häntä siihen tyttöön.

Mielialani tämän asian suhteen vaihtelevat kyllä nopeasti. Tällä hetkellä rakastan poikaystävääni valtavasti ja sitä tyttöä rakastan enemmän kaverina, mutta koska tahansa tilanne kääntyy taas päälaelleen, enkä voi olla pohtimatta, rakastanko poikaystävää vain siksi, että niin kuuluu tehdä, koska asumme yhdessä ja sovimme hyvin yhteen.

Ehkä voin rauhassa nauttia ihastumisestani, kunhan muistan nauttia myös parisuhteestani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat