lukioita blogiini ? linkatkaa myös oma blogi, käyn kattomassa kaikki linkatut:)

Vierailija

http://fullofmistakes-neea.blogspot.com/

käykää kattomassa ja LIITTYKÄÄ LUKIOIKSI! :)
linkatkaa myös omia blogejanne, käyn katsomassa ja jos kommentoitte/liitytte ni käyn kommentoimassa/liittymässä takasin :)

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Kävin lukemassa :)
Oon ite just alotellu bloggaa joten olis ihanaa saada lukioita lisää :)
Kirjottelen vähän kaikennäköistä hömppää,yritän päivittäin laittaa jotain :)
Olen parturi-kampaaja joten muoti ja kauneus lähellä sydäntä :D
Tykkään myös kirjotella ruuanlaitosta ja kaikesta mitä yleensä kavereiden kanssa touhuan ym :P
Sittenkun on mielestäni tarpeeksi lukijoita alan tekemään arvontoja! :))

http://kizzmymemories.blogspot.com/

Vierailija
pocahontas_

Hei ihan oikeesti nyt se tekijän j-kirjain...

Just näi :D En kyllä menis lukemaan blogia, jonka kirjoittaja ei tuon vertaa osaa suomen kieltä. :P Tiedän, miten pääsen kirjoille LUKIOON, mutta miten voin käytännössä liittyä LUKIOKSI? Ja millä tavalla ne lukiot sinun blogiisi tulevat? :D :D :D

Okei anteeksi. Oli asiatonta. Olen vain kielipoliisi.

Vierailija

Okei, alottajan blogi on kyllä surkee. Ei pahalla mutta onhan se nyt. Ekaks pistää silmään kolma kuvaa jossa näkyy kameran salama ja kamera ja taustalla ehkä jotai? Oliks niil joku syväki merkitys?
Ja lause "postaus aiheita kaipailisin ku ei oo mitää kerrottaa". Ziis miks kirjotat blogia jossei sulla oo mitään sanottavaa?
Face it. Blogggaus ei oo sun juttu.

Vierailija

Katitus.blogspot.com

Myöskin aika uusi bloggaaja, joka kirjoittele niin arjesta kuin juhlasta. Myöskin joitakin tyylipostauksia löytyy. Kirjoitan omalla tyylilläni, eli hiukan huumorilla höystettynä.:)

luipaard
Seuraa 
Liittynyt18.3.2012
Cristaly

Okei, alottajan blogi on kyllä surkee. Ei pahalla mutta onhan se nyt. Ekaks pistää silmään kolma kuvaa jossa näkyy kameran salama ja kamera ja taustalla ehkä jotai? Oliks niil joku syväki merkitys?
Ja lause "postaus aiheita kaipailisin ku ei oo mitää kerrottaa". Ziis miks kirjotat blogia jossei sulla oo mitään sanottavaa?
Face it. Blogggaus ei oo sun juttu.

Luin myös tuota aloittajan blogia ja jokaisen lukemani postauksen lopussa luki jotain tähän suuntaan: "Ei oo oikee mitää kerrottavaa". Mitä järkeä kirjoittaa blogia, jos ei ole sanottavaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat