hiusten vaalennus kotona?

Vierailija

Elikkä nyt olis tarkotus saada hiuksista tuhkanvaaleat kotikonstein. Kenellä kokemuksia, suositellä värejä jne. Eli oma tukka on aika vaalea ja väriä pitäs kirkastaa ja saada tasasempi väri. Ajattelin että voisin kirkastaa aluksi väriä esim. Schwarzkopfin vaalennusaineella ja sen jälkeen sävyttää tukkaa viileän sävyseksi kampaamosta ostetulla sävytevärillä. Kuulostaako ihan hullulta?

Kommentit (4)

Vierailija

En mikään asiantuntija ole, mutta mun mielestä tuo kuulostaa ihan toimivalta :D
Jos lähtötilanne on tuo, niin minä ostaisin myös kaupasta sen vaalennusaineen mutta myös sen tuhkanvaalean väriaineen :)

Vierailija

jos sun hiukset on kellertävät mutta silti vaaleat, ei ole mitään hyötyä vaalentaa niitä entisestään koska se ei tee hyvää jo vaalennetuille hiuksille, ja itse suosittelisin jos haluat tasaisen hyvän ja varmasti tuhkaisen sävyn, että menet suosista kampaajalle! Ja esimerkiksi ammattikouluilla on paljon halvempaa kuin kampaamoissa mutta saman tason palvelu! :)

Vierailija

Tapa kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja kokeile Poly Blonden Silver Shimmer - vaalennusainetta, jossa tulee mukana kaksi lilanaamiota! : )

Vierailija

Suosittelen Schwarzkopf blonde L1++ :stä, se on oikeesti tosi hyvä ja se on vahvimpia ja eniten vaalentavimpia aineita, joita kaupasta saa. Joten tolla värillä tulee jo valmiiks vaaleesta tukasta melkein valkonen. Jos et ihan sellasta haluu, nii lyhennä vaikutusaikaa :) Jos kokeilet tota, nii kerro millaset tuli!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat