Mies ei laukea yhdynnän aikana

Vierailija

Heippa, rakkaat cosmosisaret!

Olen tapaillut noin reilun kuukauden ajan miestä, joka tekee minut onnelliseksi monin tavoin, myös makuuhuoneessa. Olemme viettäneet hyvin tiiviisti aikaa sängyssä ja sen ulkopuolella, ja tämän lyhyen tuntemisemme aikana on käynyt ilmi, ettei kumppanini saa orgasmia yhdynnässä. Hänet on kuusivuotiaana ympärileikattu lääketieteellisistä syistä.

Aluksi iloitsin siitä, että mies jaksaa hyvinkin kauan, vaihtelee asentoja, tekniikoita ja tulokulmia. Mutta nyt paikkani ovat aivan jauhelihalla joka session jälkeen, ja mies on lauennut kanssani vain kerran. Silloinkin rakastelumme muistutti lähinnä raiskausta (siis siten, että huusin, "tappelin" vastaan ja kynsin häntä - ei siten että hän olisi todella raiskannut minut).

Olen etsinyt asiasta tietoa muualta netistä, mutta keskustelujen yleinen sävy on varsin usein se, että vika on naisessa, eli en ole tarpeeksi viehättävä / tiukka / räväkkä / milloin mitäkin. Ongelma tuntuu olevan varsin yleinen ympärileikattujen miesten keskuudessa, ja välillä olen tästä miehelleni tehdystä toimenpiteestä hyvin murheissani.

Olemme keskustelleet aiheesta, ja mies vakuuttaa olevansa tyytyväinen seksiimme, hänen mukaansa minun nautintoni on pääasia. Minulle puolestaan hänen nautintonsa on pääasia, mutta olen melko ymmälläni, mitä voisin tehdä. Panen kyllä parastani (heh) joka kerta, mutta tuntuu lohduttomalta kun pitäisi esittää vastustelevaa neitoa joka kerta. En myöskään haluaisi painostaa häntä kyselemällä asiasta koko ajan.

Minut saa todella apeaksi myös se, että edellinen kumppanini tuli vaivattomasti joka kerta. Eksä on kuitenkin eksä monesta painavasta syystä, enkä tarkoita, että nykyinen olisi tämän vuoksi jotenkin huonompi tai alempiarvoisempi. Tämä kuitenkin nakertaa itsetuntoani niin paljon, että olen suunnitellut jopa jättäväni hänet - en vain kerta kaikkiaan tunne itseäni naiseksi, jos en saa miestä laukeamaan yhdynnässä. :(

Niinpä, rakkaat siskot, kaipaan teiltä tukea ja neuvoja. Mitä minä voin tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija

Olen myös viime viikkoina törmännyt vähän samantyyliseen ongelmaan.. Olis siis kiva kuulla mitä ootte kokeilleet asian kanssa!

Mullahan juttu meni niin että ensimmäisellä yhteisellä kerralla olikin heti kohta valmista mutta jälkeenpäin mun on aina pakko sanoa etten jaksa enää!:( Ei olla vielä perusteellisesti keskusteltu mistä kumpikin tykkää joten tilanne on vielä vähän auki, mutta kumminkin..

Vierailija

sinuna en kyllä vielä lähtis jättämään, ota selvää mikä saa miehen käymään kuumana ja mistä hän eniten nauttii. Sit ku oikee kikka löytyy ni laukeaminenkaa ei oo enää kaukana :p !

Vierailija

Täällä painitaan hieman samankaltaisen asian kanssa, mutta kuitenkin erilainen. Tiedän kuitenkin tasan tarkkaan millainen olo sinulle aloittaja tulee ja voin samaistua kirjoittamiisi tunteisiin täysin.

Minulla tilanne on tällainen: Olemme tapailleet/seurustelleet n.5kk:ta. Tulemme hyvin juttuun, teemme asioita yhdessä, nauramme ja puuhailemme kaikenlaista. Tuntuu että olemme luonteiltaan kovin erilaisia, mutta juuri se piirre taitaa tuod meidät yhteen niin tiiviisti. Meillä on taivaallisen hyvää seksiä. Minä nautin kovasti ja mieskin on sanonut nauttivansa seksistä, ja uskon tämän kyllä. Seksissämme on kuitenkin yksi mutta... Mieheni laukeaa ajoittain nopeasti ja välillä juuri sopivasti :) ja sitten on niitä kertoja kun hän ei laukea ollenkaan. Tämä hämmentää minua.

Olemme puhuneet asiasta ja hän vakuuttaa ettei se ole vakavaa. Eikä nämä laukeamattomuudet tapahdu mitenkään tietyissä tilanteissa/hetkissä tai muutenkaan niillä ei ole kaavaa.
Nämä hetket saavat minut kuitenkin tuntemaan itseni riittämättömäksi, epäseksuaaliseksi ja epäkelvoksi. Se on kamala tunne ja en osaa peittää pettymystäni ja loukkaantumistani. Miehelleni tulee tästä myös kamala riittämättömyyden tunne ja hän kokee myös olevansa epäonnistunut. Siinä mökötetään sitten asian tiimoilta molemmat.
Asioista saadaan kuitenkin aina puhuttua ja ne ei ole jääneet kalvamaan pudemmäksi aikaa. Haluaisin kuitenkin päästä tästä tunnemyllystä eroon, en vain tiedä miten?

Onko tällainen satunnainen-säännöllinen laukeamattomuus miten normaalia?
Koetteko te muut olevanne huonoja sängyssä tai tuleeko olo, että olette väljiä? :)

tytsy

Minun uunituore exäni ei pysty laukeamaan juuri koskaan, haluaa silti panna mua koko ajan ja tunnistan tuon "paikat jauhelihana". Hänellä on psyykenlääkitys, masennukseen, ja käyttää runsaasti alkoholia. Miehellä oli myös oikein kifva tapa syyttää mua tästä aluksi, mutta en uskonut, miehet ovat hyvin kuumina muhun käyneet ja ruiskineet spermaa kuin suihkulähteet. Lopulta sitten myönsi, että tuo lääkitys+viina tekee sen. Oli kamalaa, onneksi suhde nyt takana.

Jos siis syynä masennuslääkitys, niin ongelma korjaantuu pikkuhiljaa, kun lääkitys loppuu. Kaikki eivät halua kertoa syöv'nsä masennuslääkkeitä, vaikka se on tosi yleistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat