Menkat/tyhjennysvuoto mikä lie APUA?!

Vierailija

Noniin eli syön yaz pillereitä ja sanottiin että on ok siirtää kuukautisia 2-3 kertaa mutta ei enempää olen siirtänyt niitä kaksi kertaa, Mutta nyt uuden laatan aikana minulla on tullut joka päivä ruskeaa vuotoa välillä runsasta ja välillä ei ja olen syönyt melkein koko laatan mistä tämä johtuu?! Toisin sanoen niinkuin koko ajan olisi menkat ja tämä todella aiheuttaa harmia myös seksi elämässä mikä avuksi?

Anteeksi epämääräinen viesti.

Kommentit (3)

Vierailija

Luulempa että sun kannattaa seuraavaksi ottaa ne lumepillerit jos et oo vähään aikaa harrastanu seksiä about viikkoon ja antaa tyhjennysvuodon tulla kunnolla, syödä siis ne lumetabletit tai olla ottamatta tablettia lainkaan niiden 4 pv aikana. Sitten jatkat vaikuttavien pillereiden syömistä niin ei pitäis enää tommonen inhottava tiputtelu haitata :o mulla ainaki toimi noi, ja raskaaks en oo tullu :) mahto tääkin olla aika epäselvä : D

Vierailija

Kuulostaa ihan normaalilta tiputteluvuodolta, jota esiintyy silloin kun menkkoja siirtää eli syö useamman laatan putkeen. Tiputteluvuoto voi jatkua pitkäänkin, jos jatkat vielä pillereiden syömistä. Parasta siis luultavasti olisi pitää tauko ja jatkaa sen jälkeen pillereiden syömistä normaalisti. Eiköhän se vuoto siitä sitten lopu :)

Vierailija

IHAN NORMAALIA !

Varsinkin jos niit menkkoja siirtelee.. Joo niitä saa, mutta ei suositella sen takia että hormonitaso sekaantuu vähäsen ja välivuotoja esiintyy..jne... :)

Toisaalta.. ite en oo siirrelly koskaan, ja kerran tuli välivuotoja. Menin lääkäriin ja määräsivät "vahvempia" e-pillereitä, ja sillä hoitu se ongelma :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat