Hiusten kotivärjäys ?!!

Seuraa 
Liittynyt5.3.2010

Mulle iski pien ongelma, kun värjäsin eilen hiukset kotona, mutta lopputuloksen sävy ei ollut niin hyvä kuin olisin halunnut, niin onko jollain jotain kokemusta tai muuten vaan aavistusta, milloin voin värjätä hiukset uudelleen? Voiko kotivärillä värjätä esim. heti näin seuraavana päivänä uudelleen?? Kyseessä kestoväri.

Kommentit (3)

Vierailija

Mulle on myös kerran käynyt noin, tosin silloin tulos oli aivan epäonnistunut, kauhea ja läikikäs. :D Kysyin kampaajalta neuvoa niin hän ei suositellut kestovärillä värjäämistä heti perään kun hius on jo edellisestä kerrasta rasittuneena, vaan neuvoi käyttämään kevytväriä. Kevytvärihän ei poista ongelmaa, mutta saa hiukset paremman näköiseksi tarpeeksi pitkäksi aikaa että hius kerkeää vähän palautua.
Tosin olen myös joskus värjännyt kaksikin kertaa saman päivän aikana hiukset ja hyvin ovat päässä pysyneet. Kannattaa kuitenkin harkita sitä kevytväriä :)

Inomus
Seuraa 
Liittynyt5.3.2010

Ehkä mä ihan varmuuden vuoks koitan kestää tätä hetken ja värjään sit uudestaan.. :D Mulla on kyllä aika hyvässä kunnossa hiukset, paksut ja vahvat, mut ei sitä koskaan tiiä mitä noi mömmöt saa aikaan. :D

Vierailija

Riippuu tuliko lopputuloksesta liian tumma vai vaalea.

Värinpoistoa ei kannata minun mielestäni tehdä heti värjäyksen perään (jos väristä tuli siis liian tumma), kannattaa kokeilla mieluummin pestä tukka jollain tosi pesevällä shampoolla (esim. hilseshampoo). Kestoväri päästää väriä (haalistuu) pari päivää värjäyksen jälkeen.

Tumma väri ei rasita tukkaa yhtä paljon kuin vaalennus. Ihanteellista tietysti olisi ettei se koskisi päänahkaan (ärsytys), jos värjäilee peräkkäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat