Mukaan menevään ja reissaavaan tyttöporukkaan (22+ v)?

Vierailija

Moikka!

Löytyisiköhän täältä uusia ystäviä, jotka kaipaisi lisää "menoa ja meininkiä" ja vaihtelua arkeen, ja haluaisi muodostaa samanhenkisen tyttöporukan kaikenlaiseen hauskaan menemiseen? Esimerkkinä festarit, bile/shoppailureissut kotimaassa, lyhyemmät ja pidemmät reissut ulkomailla, hiihtolomalla Lappiin, mökkireissut... jne. jne.! (Biletys ei pääasia, vaikka toki välillä ok.) Ainakin omalla kohdallani vanhat kaverit tuntuu vähän laiskistuneen tällaisten menojen suhteen, joten olisi aivan mahtavaa löytää joku huippu porukka, jolla olisi intoa ja aikaa aina silloin tällöin toteuttaa kaikkia tämmöisiä suunnitelmia. :)

Voit puolestani asustella melkein missä päin Suomea tahansa. Ikähaarukaksi ajattelin 22+, mutta tämäkään ei ole kiveen hakattu. :) Itse olen 23-v, työelämässä, sinkku ja asun Vaasassa.

Laita mailia rbixby88@gmail.com, niin jutellaan lisää!

PS: Vaasan lähiseuduilla asuvat voi myös ottaa yhteyttä vaikka reissuhaluja ei nyt niin olisikaan, seura kelpaa aina myös yleiseen hengailuun, baareiluun, leffassa käyntiin jne. ihan kotikonnuillakin :)

Kommentit (2)

Vierailija

Moi! Minä oisin ehottomasti mukana! :) Ois niin ihana tehä kaikenlaisia reissuja. Vähän sama homma mulla, että kaverit ensin on kyllä lähössä mukaan, mutta sitä reissua ei sitten kuitenkaan koskaan saa aikaseks tehdä kun on muka niin kiire.

Oon ite 21 v. Eli vähän alle ton sun ikähaarukkas, mutta ei toi vuosi varmaan niin haittaa? :)

Laitan sulle illalla meiliä, kun nyt en ehdi! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat