Mistä jutuista huomaa jos jätkä ei oikeesti tykkää vaan......

Vierailija

....on yhdessä jonkun tytön kanssa vain vaikka leikkiäkseen tämän kanssa vain? Voiko esim joku 15v jätkä olla aika välinpitämätön eikä ikinä sano mitään kivaa jos haluu olla yhessä , mutta kysyessä sanoisi että haöias olla yhdessä ja joistakin pienistä asioista joskus huomaisi jtn? Millaisia suhteita teillä on? Millai teiän jätkä käyttäytyy ku ootte riidelly jne?

Kommentit (2)

Vierailija

Sun kannattaa varmaan kysyä siltä pojalta asiasta. Mutta monestihan tuon ikäsenä seurustellaan ku kaveritkin seurustelee, eli on ihan mahdollista ettei poika nuin ihmeemmin. Kohteleeko poika sua erilailla kun seurueessa on hänen ystäviään, tai sinun ystäviä?

Vierailija

No me kummatkin ollaan omien kavereiden kanssa eikä puhuta koulussa ikinä sanaakaan......

Koulun jälleen ollaan aina oltu tekemisissä. Hän ei ikinä vastaan viesteihin, mitta mesessä kyllä jutellaan, sielläkin hän tuntuu valikoivan mihin vastaa ja mihin ei, puhelimessa ei olla puhuttu vähään aikaan, mutta joskus kyllä. Hän ei ikinä sano mitään kivaa ja astailee tosi lyhyesti, jos kysyy että haluaako hän olla edes yhdessä hän vastaa tosi pitkän ajan päästä vasta että haluaa, vasta kun on itse pyytänyt vastaamaan. Kaikki riidat ovat menneet niin että hän on jättänyt ja sitten minä olen kysynyt että voidaanko olla yhdessä jne, .meillä on ollut tosi pahoja riitoja aika monta kertaa. Ollaan loukattu toisiamme pahasti, kaikkein pahin juttu tähän asti tapahtui kaksio viikkoa sitten, (hän ei ikinä le lähettänyt niin pitkää viestiä) .

Ollaan nähty tosi harvoin, ja silloin kun ollaan nähty joko emme olekaan nähneet vaan hän ei ole ilmoittanut mitä vaan hänestä on kuulunut joksi myöhään illalla aina, niinkuin yleensä aina muutenkin, jos meidän on ollut tarkoitus nähdä hän on siirätnyt sitä aikaa parikin kertaa ennen kuin ollaan nähty, aina kahdestaan yhdessä kämpässä ja myöhään illalla, ensin ollaan vaan karitsan telkkaria ja jutellaan mutta ei mitenkään lähekkäin. Sitten jonkin ajan päästä mennään makoilemaan sänkyyn ja hän rupeaa ehdottelemaan kaikkea. Joka kerta sama juttu, ja ikinä emme ole kummankaan kotona, Emme ole kyllä ikinä tehneet mitään.....

Hän myös heittää varsin kummallista läppää ja kiusaa, mikä on todella ärsyttävää. Tätä on jatkunut jo vuosi.. Eli olemme olleet yhdessä vuoden.

Lisäksi eilen sanoin läpällä että tiedän miten saisin hänet olemaan mun kanssa mutta se ei kiinnosta häntä ja jtn sori. Sitten hän suuttuu siitä ja sanoo ettei halua olla yhdessä ja on samaa mieltä tänäänkin. Tosi outoa koska hän on antanut paljon jutus anteeksi... Pyysin häneltä anteeksi ja sanoin etten tarkottanu mitään mutta hän vain sanoo että sanoi jo eilen että ei haluu enää olla yhessä ja että ei edes lue mun viestejä,ja että hänellä ei ole mulle mitään sanottavaa,
Mitä tällänen on?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat