Outo mies ?_?

Vierailija

Joo eli mut on saatu nyt niin sekasin kun ei ota mitään selvää enää. Kertokaa toki mielipiteenne tilanteesta, pakko avautua ja kuulla muiden neuvoja :D

Tutustuttiin tossa joskus 3-4kk sitten, sillon tää mies oli hirveen aktiivinen juttelemaan mun kaa, oli tosi mukava ja pyyteli aina kaikkialle, mutta se aina onnistu pyytämään sillonku mulle ei sopinu, ja en muutenkaa oikein innostunu koko ideasta sillä hetkellä. Nyt hmm jotai reilu kuukaus sitten aloin vähän jo ihastumaan siihen ja se oli tosi kiva ja oli ihanaa saada läheisyyttä pitkästä aikaa! ..Humalassa sitten eksyttiin samaan sänkyyn, sen jälkeen vielä pari päivää oli normaali mukava jne.

Nyt sitä ei tunnu välillä kiinnostavan yhtään jutella mun kaa, välillä on kyllä kiva ja normaali, tulee ihan mixed signals! Eikä olla ton yhteisen yön jälkeen juteltu mitään aiheeseen liittyvää eikä tehtykkään mitään, nähty vaan sillee kavereina muiden seurassa.

Halusko se nyt sitten vaan tyydyttää tarpeensa ja nyt feidas? Miten uskaltaa avata keskustelu aiheesta, tai kannattaako ees? Pari viikkoo kuitenki jo kulunu. Kamala ahdistus :c

Mahd. lyhyesti yritin kirjottaa!

Kommentit (2)

Vierailija

Jos kyse olis vaan sitä, että mies halus seksiä, hän olisi varmaankin hankkiutunut sänkyyn useamminkin. Voi olla että toi tapaus hämmensi sen fiiliksiä, eikä se sit vaan aina tiedä että miten käyttäytyy sua kohtaan. Ja monestihan ihmiset uskaltaa jättää tietynlaisen ystävällisyyden pois, kun toinen osapuoli on tullut turvallisen tutuksi, eli ehkä mies ei enää koe että hänen tarvitsee olla yltiömukava pitääkseen sinut kuvioissa. Nämä on toki vaan mun arveluja, kuitenki omien kokemuksien pohjalta! :)
Voit toki kysyä, mitä hänelle kuuluu ja tyynesti ottaa esille tilanteen. Että haluaisit tietää, mikä tää juttu on.

Mulla on oikeastaan samantyyppinen tilanne päällä... Neljän kuukauden aikana ollaan oltu parit kerrat toistemme luona yötä baarin jälkeen (ja suht. selvänäkin ihan:D ). Oon tietoisesti koittanut pitää pään kylmänä, ja sovittiinkin että juttu on vain seksiä ja kaverillisia "mitä kuuluu"-tekstareita. Nyt mies kuitenkin yllättäen paljasti että on alkanut ihastua, muttei silti kuulemma tiedä mitä haluaa. Nyt sitten odotan milloin mies soittaa/tekstaa vaikken ennen juuri välittänyt. Pelkään että olen ihastumassa ja miehen kiinnostus lopahtaa, vaikka olen jo alussa päättänyt etten halua tästä mitään ...

Vierailija

Ellet tosiaan ihan heti lämmennyt jätkän lähestymisyrityksille, niin saattaa mieskin ajatella että hän oli sinulle vain yhdenillan-hupia. Varsinkin jos tämä tapahtui humalassa, ja mies on muuten ujo. Voithan nyt itse yrittää pyytää miestä johonkin yhdessä sinun kanssasi, josko hän siitä sitten uudelleen lämpenisi.

Tai saattaahan mies olla pelimieskin, mistä sitä tietää..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat