apuja?

Vierailija

mulla on ollut juttua yhden kundin kanssa viime joulukuusta. Olemme yhteydessä lähinnä vain facebookissa tai viikonloppuisin kun olemme viihteellä ja näemme yleensä vain jatkoilla peiton alla..
Kun tapasin kyseisen kaverin, hän sai pääni pyörälle ihanilla jutuillaan ym. olen korviani myöten ihastunut häneen, mutta hän on sanonut haluavansa vain vklp kivaa ainakin vielä tässä vaiheessa. miten saan kundin itselleni?? Hän on aikamoinen pelimies, mutta yleensä ne naiset ovat jääneet vain siihen yhteen yöhän, toisin kuin minä.. tahdon hänet mutta miten saan hänet??

Kommentit (3)

Vierailija

Luulenpa, ettei ole juuri muuta mahdollisuutta kuin antaa aikaa ja toivoa parasta. Koska mies on todennut, että ei halua nyt enempää kuin "vklp kivaa", niin tuskinpa voit muuttaa hänen mieltään. Voi toki olla, että hän vielä muuttaa itse mieltään, mutta se vaatii juurikin tuota aikaa. Kannattaa kuitenkin varoa, ettet satuta itseäsi tuossa, sillä lopulta saattaa käydä kuitenkin niin, että hän löytää jonkun toisen ja sinä jäät taka-alalle.

Ei kannata olla liian innokas, vaan koita hillitä itsesi. Esitä siis vähemmän kiinnostunutta kuin todellisuudessa olet. Näin mies ehkä ymmärtää haluta sinua. Jos esim. sinä olet aktiivisempi osapuoli aloittamaan keskusteluja, kannattaa kokeilla mitä tapahtuu, jos odotat miehen aloittavan keskustelun. En siis tiedä miten tilanne on, joten en tiedä onko tästä hyötyä kohdallasi :)

Vierailija

Hei. Tuo tarinasi voisi olla minun kirjoittamani, niin samanlaisia kokemuksia on yhdestä miekkosesta.
Ymmärrän, miten kivalta huomio tuntuu ja varsinkin se etti ole vaan yhden illan kokeiluksi jäänyt toisin kuin ehkä moni muu, mutta itse ainakin huomasin aina tekstaillessa jo toisesta viestistä että ei tässä mitään oikeaa tunnetta ole. Aluksi saattoi tulla viestiä tyyliin "moi, mitä prinsessa:)" ja sitten kun vastasi jotain kivaa niin seuraavaa viestiä ei kuulunut/se oli tyly.
Eli en luottaisi että mies haluaa mitään turhan vakavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat