uusia kavereita etsin...

Vierailija

Onko kovin monella käyny niin että on ensin paljonki kavereita mut sitten yllättäen kaikki vaan on kadonnu ja yrität ottaaa yhteyttä joskus ihan turhaan?
Masentaa välillä kun huomaa et ei ole ketään kelle jutella tai viettää aikaa jonku kanssa, tai on oikeastaan joku yks ainut mutta sitäkään ei näe useasti.
Olis kiva löytää niitä uusia kavereita joiden kanssa vois kokea kaikkea kivaa ja uutta.
Täytän tänä vuonna 19 vuotta ja olen pohjois-suomesta.

Kommentit (3)

Vierailija

Moikka,
Itse olen kanssa välillä joutunut toteamaan tuon saman jutun että kaverit katoavat ja yhteyttä on turha ottaa heihin..
Itse kanssa etsiskelen uusia kavereita/ tuttavuuksia, mutta olen aina ollut huono saamaan sen aloitteen aikaseks. Mutta kavereitahan ei voi koskaan olla liikaa.
Itse olen 20 mutta asustelen sitten taas Etelä-Suomessa. Mutta kirjoittelehan takaisin jos kiinnostaa tutustua :)

Vierailija

Täälläkin myös Turussa asuva tyttönen ja kavereita ei oo ainakaan liikaa. Kaipaisin ihania ihmisiä kaikkeen mukavaan vapaa-ajan viettoon, kuten leffassa käymiseen, risteilyille, biletykseen ja ulkona on myöskin tosi kivaa käydä syömässä! :)

Muhun saa yhteyden kirsi_1989@suomi24.fi !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat