Vaikeaa saada orgasmi?!

Vierailija

En ole koskaan saanut orgasmia seksin aikana, vaikka kuinka on mies räplännyt ja nuollut. Välillä tuntuu hyvältä kun itse hieroo klittaa mutta en ole tuntenut vielä että orgasmi olisi lähellä. Poikaystäväkin on tästä hieman vaivaantunut ja kyselee seksin aikana että ''milloin sä oikeen tuut'' taikka ''eiks sulle mikään riitä'' mutta enimmäkseen naureskellen. En tiedä mitä tulisi tehdä tai miten päin sen saisi tuntea parhaiten.
Joten nyt neuvoja kehiin että mitä voisin kokeilla/ miten te saatte orgasmin ?? :--)

Kommentit (7)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

No ei ainakaan jos poika asiasta kyselee :O Ei ole kivaa jos toinen painostaa, silloin menee se vähäkin kiihottuminen. Onko ongelma siis orgasmi yhdynnän aikana vai yleensä? Yhdynnän aikana on turha orgasmia odottaa. Se tapahtuu jos tapahtuu. Ajan kanssa

Vierailija

Mietin aivan samaa kuin Susan eli onko ongelma vain yhdynnässä? On monia naisia, jotka eivät varsinaisesti yhdynnässä saa orgasmia eikä välttämättä suuseksissäkään. Luultavasti luottamuksen lisäännyttyä poikaystävääsi kohtaan sinun on helpompi rentoutua ja näin ollen myös saada orgasmi. Se ei varmasti auta asiaa, että poikaystäväsi kyselee tuollaisia, vaikka sitten naureskellen. Itseäni ainakin jäisi vaivaamaan. Kannattaa ehkä kokeilla esim. klitoriskiihotinta tai värisevää dildoa. Itse ainakin niillä saan tosi nopeasti, vaikka esim. suuseksissä saattaa kestää tosi kauankin :) Voitte ottaa nuo mukaan myös yhteisiin hetkiin..

Vierailija

Joo komppaan edellisii eli ootko kokeillu muit itsetyydytys keinoi ku käsin?
Itsellä orgasmi oli kans ongelmana. En saanu miesten kaa enkä käsin. Dildokaa ei tuntunu tuovan tyydytystä. Kokeilin dildoni värisevää pupuosaa ja jo alko löytyä. Klitoriskiihottimeella vielä voimakkaammin. sittemin ollut miehiäkin helpompi ohjata kun tietää mitä hakee.

Ehkä oli liikaa infoa, mutta ainakin siihen sisältyi muutama vinkki ;)

Vierailija
Mamelutti

Dildokaa ei tuntunu tuovan tyydytystä. Kokeilin dildoni värisevää pupuosaa ja jo alko löytyä. Klitoriskiihottimeella vielä voimakkaammin. sittemin ollut miehiäkin helpompi ohjata kun tietää mitä hakee.

Kokeilkaas miehenne kanssa tätä laitetta joka on tarkoitettu käytettäväksi seksin aikana: http://www.seksikutsut.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=... Minä ainakin saan tuon avulla helposti orgasmin ja mieskin tykkää siitä.

Shottis

En osaa käsin , mutta suoraan valuvan veden alla suihkussa tuntuu mukavalta! Mistä tietää sopivan kokoisen Dildon tai Klitoriskiihottimen?

Vierailija

Itsellä kanssa ollut ongelmia, enkä osaa kyllä rehellisesti sanottuna sano onko kokemani "helpotus" loppujen lopuksi edes orgasmi :)

Kehottaisin sinua sanomaan poikaystävälle, jos nautit ja tähdentämään että seksi on kyllä oikein nautinnollista ilman orgasmiakin, jos asia näin on. Minulla poikaystävä kanssa nuolee, ja joskus tulee ja joskus ei, siihen pitää vain tottua. :)

Voi seksi tuntua hyvältä ja nautinnolliselta ilman orgasmiakin :) joten älä ainakaan itse ota paineita, muuten koko hommasta tulee mahdotonta, voin kertoa kokemuksella :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat