Vinkkejä blogi-ilmoitukseen

Vierailija

Täällä kun kaikki keskustelualueet täynnä näitä blogi ilmoituksia niin alkaa vähitellen ärsyttämään. Ei se että mainostat blogiasi vaan kun jokanen otsikko on "mun blogi" ""lukekaa mun blogi" "tässä blogi"

JOten esittäisin ystävällisen toiveen että kirjoittaisitte jo keskustelun otsikoksi jotain kuvaavaa blogistanne esim "sporttinen blogi" tai "blogi naisellisesta pukeutumisesta".

Tällänäin ne jotka on kiinnostunu aiheesta löytää helpommin teijän blogillenne :)

Ja jos joku nyt miettii et "ei mun blogilla oo mitää aihetta". Ni suosittelenb hommaa sellasen. Blogi kannattaa rajaa johki tiettyy aiheesee tai elämäntilanteesee tai jotai.Ei kukaa jaksa kauaa lukee miten sä eilen söit aamiaiseks puuroo ja tänää kamppihengasit jonku tylsän tyypin kaa ;)

Kommentit (2)

Vierailija

Mielestäni sama pätee ihan kaikkeen otsikointiin täällä.

Toivoisin että tuhannet "Apua!!" "Auttakaa" "Apuja!" - tyyliset otsikot jäisivät pois ja tilalle tulisi selkeä aihe mistä puhutaan siinä keskustelussa.

Vierailija

Olen ehdottoman samaa mieltä teidän molempien kanssa. Ja jos nyt piakkoin tätä koko cosmopolitan.fi -sivustoakin uudistellaan, niin toivottavasti tulisi oikein se oma osio noille blogi-ilmoituksille, ettei muut alueet täyty niistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat