Perättömät huhut

Vierailija

Olen huomannut naisten keskuudessa aikast paljon valheita ja perättömiä juoruja. Itse olen ollut perättömien juorujen kohteena, ja siitä syystä moni ei halua olla enää kaverini tai sitten miesten näkökannalta miehet eivät halua aloittaa suhdetta.
Miksi meidän naisten on pakko keksiä perättömiä juttuja, varsinki nuoret aikuiset? Kateudesta vai huvinvvuoksi? Mitä mielihyvää muka siitä saa että valehtelee toisesta? Onko se niin vaikeaa olla puhumatta potaskaa toisesta?

Kommentit (2)

Vierailija

Samaa olen itsekin välillä miettinyt, että eikö ihmisillä (puhun myös miehistä) ole omaa elämää kun pitää toisten elämään puuttua ja keksiä kaiken maailman paskaa, vaikkei koko ihmistä edes tunne???!

Ja on käynyt parin ystävänkin kanssa niin että he ovat alkaneet levitellä juoruja musta, toisesta sain kuulla ko. ystävän veljeltä, toisesta sain kuulla toiselta ystävältä.. Nopeasti siinä tuli välirikko, ja en kyllä ikinä tule luottamaan keneenkään 100%... Liian moni ihminen on valehdellut/puukottanut selkään :/

Vierailija

Tuo on kyllä totta, ja tosi ikävää. Ainahan tosin ne jutut ei tarkoita sinänsä pahaa, mutta voivat silti loukata. Eräs tuttuni kuuli vastikään, että täysin tuntemattomat ihmiset luulevat hänen olevan lesbo, sillä joku oli vaan sattunut arvelemaan niin ja spekulointi oli levinnyt jossain kaveriporukassa laajasti. Tarkoitus ei siis ollut aiheuttaa mielipahaa, eikä tuttavani koe lesboluuloja loukkaavana vaan pikemminkin huvittavana:) Pointti onkin se, miten jotkus jaksavat vaivata päätään tuollaisella, kun eivät edes tunne sitä henkilöä kenestä puhuvat..?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat