rantakuntoo--->

Vierailija

kohta puoliin 15v 167cm painoo 59kg ja pitäs kesäks rantakuntoo. oonkoha kui pahasti myöhäs? mite saisin ilman mitää laihutus mömmöi yms?:D

Kommentit (5)

Vierailija

Ainakaan painosi mukaan et mun mielestä kuulosta mitenkään ylipainoiselta. Tavoite siis kiinteytyminen tai lihakset vai?
Ei auta kun treenata. Jätät herkut pois, syöt useasti ja vähän kerralla. Paljon vettä. Itse treenasin hieman ylipainoisena 10cm pois kuukaudessa. Kannattaa enemmän tuijottaa senttejä kun kiloja. Lihakset kun alkaa kehittymään niin tuntuu ettei kilot karise ollenkaan.

Vierailija

kuis liikunnallinen oot noin yleensä, ja miten syöt?

En suosittele mitään dieettejä, itsellä liikunnallinen elämätapa ja normaalistikin terveelliset syömistottumukset pitävät rantakunnossa :) Toki joitain ateriankorvikkeita voi silloin tällöin ottaa, vaikka korvaamaan yhden aterian päivässä, mutta en ymmärrä mitään pussikeittokuureja :D

Säännöllinen syöminen 4-5 x päivässä, ja lisäks tietty liikuntaa, niin mieli ja kroppa pysyy virkeenä! Lenkkeile, kävele, pyöräile jne... Suosittelen myös kuntokeskukseen liittymistä jos suinkin mahdollista, ryhmäliikuntatunnit ja osaavat ohjaajat kannustavat kummasti liikkumaan :) Toki muitakin harrastusvaihtoehtoja löytyy, mieti mikä kiinnostaisi juuri sinua.

Vierailija

Itse en ole koskaan uskonut mihinkään ateriankorvikkeisiin tai mihinkään muihin laihdutus mömmöihin. Minusta paino ja pituussuhteesi vaikuttaa aivan normaalilti... Uskon silti, että säännöllisellä ja terveellä ruokavaliolla, riittävällä liikunnalla ja lihastreeneillä saat kilotkuriin. Kyllä varmasti ehdit vielä tuottaa tulosta ennen kesää, jos vaan maltat treenata säännöllisesti ja muistat ruokavalion tärkeyden. Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat