Erikokoiset rinnat

Vierailija

Heippa,

tällaisen viestiketjun löysin arkistosta, mutta ei suostunut että siihen pystyy vastaamaan, ja en jaksanut alkaa pläräämään monta sivua eteenpäin, joten perustin sitten uuden aiheen..

Olen 19-vuotias, on melkein aina olleet erikokoiset rinnat, nyt on pahin tilanne. Vasen rinta on jotain A-kuppia, oikea C... Lisäksi ylipainoinen paska, kamala vatsa. Tämänkin takia sairastan masennusta, ja en ole tippaakaan itsevarma tai pysty ajattelemaan että olen kaunis. Normaalista kropasta ei muutenkaan ole tietoakaan, meinaan seota. Leikkaukseen tuskin edes olisi varaa, ja ei se mitään auttaisi, pitäisi saman tien leikkauttaa muukin vartalo..

Onko siis jotain vinkkejä, että miten saisi pienemmän rinnan näyttämään yhtä isolta kuin oikean?
Käytän push up liivejä, siirrän molemmat push up-"kupit" vasempaan mutta silti ahdistaa aina että joku näkee.. :(

Kommentit (2)

Vierailija

No kokoero voi tasoittua ihan laihduttamisenkin myötä, mikäli oikeasti olet ylipainoinen. Lisäksi kokoeroa voi tasoitella teippaamalla toista rintaa jne. Leikkaus kuitenkin pidemmällä tähätäimellä olisi ryhdinkin kannalta varmasti suositeltavaa. Jos saat lääkärit vakuuttumaan, että kyseessä on terveysongelma, leikkaus ei ole niin kallis.

Itsetunto kuitenkaan ei selvästi ole kohdilla, joten ihan ensiksi puuttuisin siihen. Tämä sen takia, että leikkauksesta parantuu helpommin kuin jaksaa ja on motivoitunut ja motivoitumiseen tarvitaan itseluottamusta. Tätä voi siis tukea laihduttaminen tai keskustelu jonkun kanssa.

Vierailija

Jaa'a. Vastasin omasta mielestäni tähän eilen... :D Ittellä on toinen rinta B-C ja toinen on A. Käyttelen itse ompelemiani toppauksia tasoittaakseni eroa. Kyllähän se itsetuntoa syö ja pahasti. Etenkin kun näkee ympärillä täydellisiä rintoja mainoksissa, telkussa yms.

Itselle tää asia ei oo enää niin suuri kun oon tän kanssa nyt 7 vuotta ollut. Tietenkin poikaystävän tuki ja rempseä suhtautuminen asiaan on helpottanut ahdistusta. Luulin nääs oikeesti että pojat vaan naurais mun tisseille tai pitäis mua ällöttävänä. Mut näköjään joukkoon mahtuu niitä helmiäkin.

Nykyään en tiedä menisinkö leikkaukseen.. eihän mulla ole muuta syytä kuin vuosien katkeruus siitä ettei löydä sopivia rintaliivejä, aina saa miettiä et huomaako joku, suurimmassa osassa naisten paitoja/mekkoja on liian suuret kaula-aukot joista näkisi kilometrin päähän missä mättää ja tietenkin se että ''mitä pahaa mä oon tehny antsaitakseni nää, miksen voi olla normaali?''

Itse kärsin myös sekamuotoisesta masennus ja ahdistushäiriöstä. :) Yritän vain elää näiden kanssa, lukittautumatta oman pääni sisään. Tsemppiä sulle

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat