Vuosipäivä

Vierailija

Elikkä tänään tuli vuos täyteen poikaystävän kanssa, koska ei kiireiltä tänään ehditty näkemään ajattelin vähän jotain speciaalia ens viikon lopuksi, olisko mitään ehdotuksia ? Miten ootte ite vuosipäiviänne viettäny kumppanin kanssa jne :))

Kommentit (4)

Vierailija

Oma mies vei mut syömään hienoon paikkaan :) Sit se oli järkänny semmosen jutun et jälkiruokalautasessa luki semmone ihana teksi <3 :)
Mulle olis kyllä ihan pelkkä yhdessäolokin riittäny, mut kivasti toi juttu kruunas päivän :D

Vierailija

Yhdessä ollaan vietetty aikaa vuosipäivinä. Ollaan joko tehty ite hyvää ruokaa tai sitten ollaan käyty syömässä jossain. Hempeilty :)

Vierailija

Sillon ku meille tuli vuos täyteen hommattiin riipukset, joissa riippuu sellaset Kalevala-helat, minulla helassa A ja sillä S :) Käytiin myös kiinalaisessa ravintolassa syömässä.
Meille tuli viime kuussa kaks vuotta, käytiin samassa kiinalaisessa (poikaystävä kustanti :D) ja se osti mulle kukkia! <3 Se oli myös kirjottanu mulle ihanan rakkausrunon, oli minullakin sille kortti missä luki yhen ihanan biisin sanat :)
Eihän sitä välttämättä mitään erikoista tartte tehä, jotain pientä arjen juhlistamista yhessä ollen, kunhan muistaa kertoa toiselle kuinka rakas se on! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat