mitä tekisin?

Vierailija

elikkä olen parisuhteessa oleva 23 vuotias nainen. olen seurustellut 3 vuotta avopuolison kanssa ja nyt tuntuu siltä kun suhde olisi tullut tiensä päähän. mieheni on äkkipikainen ja lyhyt pinnainen ihminen ( tämän takia menetti työpaikkansa ihan äskettäin..) noh päivät kuluvat siis pelatessa!! ja kotitöissä ei auteta yhtään ilman,että pyydän sitä. ja töitä ei ole edes vaivautunut katsomaan. ja pelottaa mitenkä käy kun minun nimellä on otettu osamaksulla liittymiä. kännyköitä jne niin kaikki jää todennäköisesti maksamatta miehen työttömyyden takia kun oma palkkani riittää vuokran maksuun ja ruokaan. eli jos jättäisin mieheni niin kaikki osamaksut jää maksamatta,menetän luottotiedot ja vittuilakseen mies veisin varmasti kaiken yhdessä ostetut huonekalut. mieli vaan tekis pakkaa tavarat ja lähteä!

Kommentit (1)

Vierailija

Voin sanoa kokemuksesta pitkän parisuhteen jälkeen, että lähteminen on vaikeaa, mutta sen jälkeinen aika helpottavaa! En itse koskaan kuvitellut eroavani, mutta kun se päivä koitti, olin toisaalta aika helpottunut.
Tietenkään eroaminen ei ole järkevä vaihtoehto pienissä riidoissa jotka voi korjata, mutta kun on niin syviä ongelmia jotka eivät tule koskaan muuttumaan, on lähteminen paras vaihtoehto.
Mieti siis tarkkaan tuleeko asia muuttumaan, ja jos ei, niin pystytkö elämään sen kanssa loppuelämän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat