Miten päästä eroon?

Vierailija

Suhteeni poikaystävään kesti reilu puoli vuotta kunnes erosimme noin viikko sitten. Eroa edelsi pitkä tiedottomuuden jakso jolloin en tiennyt missä mennään tai mitä hänen päässään liikkui, hän ei vaivautunut vastaamaan minkäänlaisiin kysymyksiin suhteen tilasta. Vasta eron jälkeen ymmärsin miten tärkeä henkilö hän on minulle enkä missään nimessä olisi halunnut laittaa välejäni poikki hänen kanssaan, mutta hän oli ilmeisesti eri mieltä kun alkoi vanhoja asioita kaivelemaan ja niistä minua syyttelemään. Itse kun ajattelin että ne oli jo unohdettuja.

Olen päässyt erosta muuten melko hyvin yli, mutta inhoan nukkumaan menemistä, sillä tiedän että näen yöllä unta niistä ajoista jolloin kaikki poikaystäväni kanssa oli vielä hyvin ja aamulla kun herään minua ahdistaa paljon. Se tunne on ehkä maailman repivin, enkä haluaisi sitä joka aamu pilaaman päivääni. Miten päästä eroon tuosta tunteesta?

Kommentit (2)

Vierailija

Aika on tosiaan ainoa keino, eikä sinulla ole mitään toivoa päästä viikossa eroon unista. Lisäksi sinä totut niihin ja jonakin päivänä huomaat, ettei herääminen ole enää niin kamalaa. Itse 2.5 vuoden suhteen loputtua näin joka yö unia entisestäni kahden kuukauden ajan (osassa menetin hänet uudestaan ja uudestaan, osassa sain takaisin, suurimmassa osassa elimme normaalia arkea), sitten unet vähenivät, ja nyt puolen vuoden jälkeen näen taas unia joka yö - ahdistuskin on palannut joihinkin aamuihin. Tänään puolestaan heräsin niin todellisen tuntuiseen uneen, että hetken luulin nukkuvani hänen vieressään ja ehdin jopa hetken miettiä, että tänään pitäisi käydä isommassa kaupassa ruokaostoksilla, kunnes havahduin todellisuuteen. Sinun suhteesi ei ollut kuitenkaan kovin pitkä, joten pääset varmastikin unista nopeammin eroon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat