Mitä tehdä??

Vierailija

Siis ongelmahan on se, että olen ihastunut ja tapaillut n.3 kk itseäni 8 v vanhempaa miestä (itse olen 20v). Hän tuntuu todella mukavalta ja olen ollut hänen luonaan yötä ja hauskaa aina on ollut ja viihdyn hänen seurassa ja hän minus kohtaan ollut todella mukava. Nyt sitten ongelma onkin se, että ei olla nähty 3 viikkoon, kun on ollut kyyti ongelmia ja hänellä yleensä ollut muuta tekemistä. Nyt olisi pitänyt tällä viikolla nähdä hänen kanssa, kun hän itse ehdotti niin. Mitään ei sovittu kuitenkaan vaan sanottiin että katsellaan ja nyt hän ilmoittikin että hänen pitkääkin lähteä kalaan seuraavana aamuna, joten ei voisi tuoda takaisin minua kotiin ja menee saunomaan kaverin kanssa. Joten pahoitin mieleni siintä sitten. Puhuin kaverieni kanssa ja he eivät ole tätä miestä nähneet, mutta tietävät hänestä kuitenkin jotain ja ehdottivat että katselee vielä kuukauden verran ja jos meno jatkuu samana niin pitäisi unohtaa hänet ja ajattelevat että hän valehtelee (kaverini jotka sanoivat sen ovat itse miespuolisia). En kuitenkaa ole uskaltanut vielä puhua avoimesti tunteistani hänelle, sanonut vain että mukavaa hänen kanssa ja vihjaillut ja sanonutkin pari kertaa että tykkään olla hänen kanssaan. Huonoja mies kokemuksia kuitenkin minulla ollut ennestään ja kaikki on päättynyt siihen, että ukko ollut huono valinta ja saanut vain pahanmielen itselleni. Nyt mietinkin olenko liian hyväuskoinen/sydäminen ja valehteleeko hän minulle??

Kommentit (3)

Vierailija

Kuinka usein soittelette tai tekstaatte? Mulle tuli mieleen että tää kaveri halus vaa pitää vähä hauskaa nuoremman kanssa. Tiedän monia tämmösiä tapauksia, jossa tyttö sit ihastuu tähän mieheen ja miehellä kiinnostaa vaan seksi tai kaverina hengailu, eli fuck buddy.

Sinuna kans kattelisin kuukauden verran niinku kaverit sulle sano. Jos ei ala kuulumaan tai tapahtumaan ni sitte jätät vaan soittelematta sille ja sitte ku se soittelee ni oot ihmeissäs ja yllättyneen kuulonen et "aijaa sustaki kuuluu jotain". Ehkä sitä alkaa sit kismittämään ku sä et haikaillukkaa hänen perään.

TAI sitten olet rohkea ja kysyt suoraan et missä mennään. Että ootteletko turhaa vai mitä v*ttua.

Vierailija

Tekstaillaa melkee joka päivä ja fb:ssä puhutaa sillon, kun paikalla. Ja sit nähty kerran viikos et yleensä se tullu hakee mua ja aamul, kun se menny töihi nii heittän mut koti tai päivällä. Se vähä onkin jännä juttu, kun hän kumminkaan ei ole suoranaisesti ehdotellut seksiä ja kunnioittanut mun tahtoa. Miettinkin tässä, et oonko mä sit varmast sen ainoa ja joku pitkäaikainen säätö jonka kanssa nähää ja pidetää hauskaa, mutta ei sen vakavempaa sitten. Pitää alkaa kysellä häneltä vähän mitä hän ajattelee minusta ja jos niistä vastauksista saisi pääteltyä jotain.
Mä en kumminkaa ite ala tollassee sleep and fuck meininkii, sillä mä haluisin oikean miehen itelleni ja ei sillä ikäerolla mun mielestä ole niin suurta merkitystä. Pääasia, että mä kelpaan sellaisena kuin olen. Pitää yrittää jutella hänen kanssa kun nähdään seuraavan kerran ja selvittää mitä peliä tässä pelataan. Kiitos neuvoista :)

Vierailija

Mitäs muuta taustoista. Onko säätöä muitten miesten kanssa myös? Jos ei tuo mies olekaan hyvä niin onko muita vaihtoehtoja? tykkääkö joku muukin mies sinusta vai onko tuo mies Juuri se oikea?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat