romanttinen ilta poikaystävän kanssa - vinkkejä!

Vierailija

Hei!:) Olen suunnitellut, että yllättäisin poikaystävän varaamalla meille hotellihuoneen. Kaipaisin nyt ihan käytännön vinkkejä tähän varaamiseen, kun olen juuri täyttänyt 18 ja varaamassa ensimmäistä kertaa hotellihuonetta:D. Sokos hotellia olin ajatellu, joten osaisko joku kertoa miten maksaminen tapahtuu ja voiko 18v varata itselleen ja 17-vuotiaalle poikaystävälle huoneen sieltä? Tietysti jos joku osais antaa jotain vinkkejä miten päästä ns. halvalla tuosta hoteeliyöstä niin niitäkin neuvoja mielellään vastaan ottasin:). Olin ajatellu myös, että käytäs syömässä mut jos on jotain muita hyviä ideoita mitä voisin keksiä, niin vastaan otetaan!

Kommentit (2)

Vierailija

Mooi! Mulla on ihan sama juttu, täytän ihan kohta 18 ja ajattelin kanssa jotain tommosta. Ei sillä poikaystävän iällä ole mitään väliä, sähän sen huoneen varaat ja oot täysikänen. Mun ymmärtääkseni ihan netistä varaat ohjeiden mukasesti ja voit sitten maksaa paikan päällä. Jos menette johonkin toiseen kaupunkiin, niin varmaan kannattais siellä kierrellä ja katella paikkoja, tehdä sitten mitä huvittaa ja jos vaikka tulee vastaan joku ihana ravintola, niin menette sitten sinne syömään. :) Ei kannata liikaa suunnitella! Tietysti jotain kivaa, esim. uudet alusvaatteet;) Kannattaa hyödyntää kaikkia tarjouksia ja s-etukorttia yms. Katot vaikka jostain hotels.comista hintavertailuja. Kannattaa myös huomioida hotellin sijainti ja kuuluuko aamupala hintaan! Myös parkkipaikkajutut jos menette autolla. Onnea matkaan! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat