pomon oma silmätikku!

Vierailija

Olen ollut 6kk töissä eräässä kioskissa opiskelun ohella. Pidän työstä,saan olla ihmisten kanssa tekemisissä ja työ on haastavaa.Ongelmani on esimieheni ja mittani alkaa olla täynnä!! Merkitsen aina työpaikkani kalenteriin ne päivät,jolloin pääsen töihin. KERTAAKAAN koko 6kk aikana en ole saanut niitä vuoroja mitkä pystyn tekemään,vaan aina olen saanut joustaa!>:( Jos vuoroja,joita ei pysty tekemään,ovat silti merkattu listaan ja asiasta ilmoittaa ajoissa pomolle,hän sekoaa.Esimieheni ei myöskään osaa antaa positiivista palautetta,vaan kaikki on aina negatiivista.Palaute ei TIETENKÄÄN ole hen.koht vaan yhteisiin tiloihin jätetään paperilappuja,joissa oikeen nimien kanssa haukutaan.Yleensä se olen aina minä,joka on tehnyt jotain väärin.En ole ottanu lopputiliä,koska tarvin kipeasti rahaa....prkl

Nyt on tullut oppari ajankohtaiseksi.Pomoni on tiennyt tästä jo kuukausia,että maaliskuulla se alkaa.Olen laittanut yli kk sitten kalenteriin merkin KOSKA opparini alkaa.Eilen töissä ollessani sain tietää ne tarkat vkot,jolloin olen tekemässä opparin käytännön osuutta.Laitoin viestiä välittömästi pomolle vaikka olin merkannut ne vkot kalenteriin. Takaisin sain herjausryöpyn,että kiva kun NYT jo ilmotan hänellekkin ja kaikki muut työntekijät ovat tiennet tästä paitsi hän.Jos hän olisi halunnut oikeasti tietää tilanteeni,hän olisi sitä kysynyt minulta.HÄn myös syytti mua vehkeilystä hänen selkänsä takana.ONNEKSI sain pidettyä itseni kasassa ja vastasin asiallisesti jokaiseen viestiin,vaikka mieli teki huutaa ja kirota!Viimeiseen viestiin laitoin taas että olen ilmoittanut ajankohdan ajoissa.Sitten viestit loppuivat.

Opparini on minulle hyvin tärkeä,koska tavoitteenani on työllistyä siltä alalta!

Kysyn siis,koska tämä menee henkisen väkivallan ja työpaikkakiusaamisen piikkin?vai meneekö jo?

Kommentit (1)

Vierailija

Oletko kysynyt koskaan että onko hänellä jotain sinua vastaan?

Mielestäni sinun kannattaisi ruveta pikapuoliin etsimään uutta työtä ja sinnitellä siihen asti tuossa paikassa. Omalla mielenterveydellään ei kannata alkaa leikkimään, vaikka kuinka tarvitsisi rahaa. Jotkut ihmiset vain ovat aivan käsittämättömän sietämättömiä ja asialle sinä et mahda mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat