Lääkis/Hammaslääkis

Vierailija

Onko täällä lääkikseen/hampaaseen hakevia tai siellä opiskelevia? Olen hakemassa keväällä 2013, joten kaikki asiaan liittyvä kiinnostaa.
Kirjoitelkaas lukiomenestyksestänne, pääsykokeista ja opiskeluista, jos teitä täältä löytyy :)

Kommentit (4)

Vierailija

Lääkikseen aion hakee tästä keväästä alkaen niin monta kertaa, että pääsen :D Lukumoti on kyllä tällä hetkellä pohjalukemissa, mutta ei mulla oo mikään kiire. Lopulta musta tulee loistava gyne tai plastiikkakirurgi!

Lukiossa on menny ihan hyvin; keskiarvo on melki ysi, matikka vaan jättää sen ysin alapuolelle. Tän vuoden pääsykokeisiin en oikein tiedä miten suhtautua. Pääsykoe muuttuu ja ei oikein tiedä, mitä sitä tekis. Osaan kyllä arvella millanen koe vois olla, mutta saa nyt nähdä mitä tänä vuonna jaksaa tehdä.

Vierailija

Mihin yliopistoon haet? Niinhän se on että kyllä se kiitos lopussa seisoo: ) Mut tsemiä tän kevään lukemiseen! Ootko muuten minkä verran käynyt noita fy, ke ja bg -kursseja lukiossa?

Vierailija

Kemiat ja bilsat kaikki pakolliset ja syventävät, ja sit muutamia työkursseja. Ne on aika hanskassa, mutta toi fysiikka on sit asia erikseen. Alotin sitä lukeen ja kävin 4 puoli peruskurssia ja yhen soveltavan, mutta sit jätin sen siihen, koska tuntu niin hankalalta. Ja sillon sitä ei vielä tarvinnu suoraan pääsykokeisiin.

Tampereen lääkikseen oon aatellu olevani menossa, kun mun mielestä se ois paras. Toisaalta Turkukin houkuttais ihanan kaupungin takia! :) Ja Helsinki muuten, mutta se asuminen on niin kallista. Ärsyttää hirveesti, että tampereelle on kovin kilpailu ja kun ei saa hakee, kun yhteen kerrallaan.

Mihinkäs sä aiot?

Vierailija

Eiköhän se fyssakin siitä aukene jos kerran kemiaakin tajuat :D Ainaki tuntuu et kemia on kaikken mielestä lukion pahin aine.

Mulla kiinnostais Turku, ja Oulu ihan sijainnin takia. Ja nuissa kummassakaanhan ei ole PBL käytössä, ja tunnen haluavani istua luentoja mieluummin kuin olla pienryhmissä. Molemmissa etunsa tosin:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat