KUINKA USEIN SEKSIÄ?

Vierailija

Kuinka usein teillä on seurustelusuhteissa seksiä? Ja kuinka kauan olette seurustellut?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mulla kiinnostaa miten usein sitä seksiä "normaalisti" on ja kuinka usein "pitäis" olla?? Tää vähän ittee mietityttää ko naapurista kuuluu joskus monta kertaa päivässä ja seinän tällä puolen välillä viikko taukoa muutenkin kuin menkka-aikaan, tosin välillä sitten on useampi kerta viikkoon... :) vastailkaa jooko, kiitti :)

Vierailija

Olemme seurustelleet 1 v 3 kk. Seksiä harrastetaan vähintään kerran päivässä. Joskus tietty jää välistä kiireiden takia, mutta esim. menkkojen aikaankin harrastetaan seksiä suihkussa. :) Ja asutaan yhdessä. :)

Ja siis toi seksin määrä riippuu tosi paljon pariskunnista. Joillakin se "hyytyy" siihen kerran pari viikossa nopeasti, joillakin pitkän ajan kuluessa, ja joillakin se huuma pysyy päällä pitkään. :)

Vierailija

Me ollaan seurusteltu puolisen vuotta ja vähän on hiipunu.. Alussa jopa 20 kertaa viikossa kun nähtiin joka päivä:D mulle kelpais sama tahti vieläkin, mutta poikaystävä on alkanu pihtaamaan. Nykyään ehkä kerran arkena ja viikonloppuna kun yökyläillään, niin jos mua oikein lykästää niin pari kolme kertaa yössäkin! Tietysti se, että ei asuta yhdessä vaikuttaa tosi paljon asiaan. Pisin tauko on ehkä ollu viikon..

Vierailija

Ollaan oltu kohta 5½ vuotta yhdessä (joista 1½ vuotta saman katon alla), ja seksiä on keskimäärin 1-2 kertaa viikossa. Eikä se meidän mielestämme ole liian vähän. Joskus tulee kausia, että panettaa koko ajan ja seksiä harrastetaan useamman kerran päivässäkin, välillä taas saatetaan olla jopa 2-3 viikkoa ilman. Meille tärkeää on myös pelkkä hellyys, siis vaikka sylikkäin makoilu ja hyväily alasti ilman yhdyntää, mutta kaipa sekin periaatteessa jonkinlaista seksiä on.

Vierailija

Olemme seurustelleet 4 vuotta. Olimme kaukosuhteessa 3 vuotta, niin mitä nyt viikonloppuna kerkesi 2 kertaa viikonlopussa =D nykyään kun asumme yhdessä niin 1-2 kertaa viikossa. Haluaisin paljon enemmän, mutta hän ei halua niin paljon kuin minä. :< Hänen mielestään haluan liikaa ja hän tykkää kuulemma enemmän läheisyydestä haleista ja pusuista yms. =DD no jatkan yrittämistä :--D

Vierailija

meillä mies taas haluaa mun mielestä liiankin usein. itelle kelpais 1-2 kertaa viikossa. mut mies on torppa pystyssä ainakin kerran päivässä odottamassa jotain. joskus kun en itse jaksa ryhtyä hommiin niin sitten hoitelen miehen käsillä.

mutta onhan se imartelevaa, että kun tulee paikalle niin miehellä alkaa himot hyrrätä, että en kyllä valita.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Ollaan oltu 3½ vuotta yhdessä, seksiä harrastatetaan 1-4 kertaa viikossa. Nykyään en ees ajattele seksiä niin usein, kuin ennen. Välillä sitä ei ajattele ollenkaan ennenkun mies tekee jonkinlaisen aloitteen. Mutta eipä se oma mieskään näytä enempää haluavan, niin ihan hyvä näin :)

Vierailija

Kiitän vastauksista! Unohdin itse kertoa, että ollaan seurusteltu noin 1,5vuotta. Jotenkin olen vain tätä asiaa stressannut kun olen huomannut, että seksi on vähentynyt alkuajoista. Ei sillä, että olisin epätyytyväinen seksin määrään tai muuten suhteeseen, eikä mieskään vaikuta siltä. :)

Vierailija

Ollaan seurusteltu tänään tasan vuoden verran ja aina ku on mahdollista ja molempia kiinnostaa, sanotaan että noin 1 tai 2 krt viikossa, tosin oon vasta 16v ja jätkä asuu eri paikkakunnalla

Vierailija

Ollaan seurusteltu 2 vuotta. Ja vähän vaihtelee, keskimäärin ehkä joka toinen päivä, joko kerran tai useammin päivässä.. Mut siis, ihan tarpeeksi :)

Vierailija

ollaan seurusteltu nyt puoli vuotta. ollaan kuitenki etäsuhteessa, ni ei voi niin usein ku haluais.. mutta sit ku ollaan esim vklp yhessä, ni sit niinku sen menetetynki ajan eestä, yleensä 2-4 kertaa päivässä.. :D

Vierailija

Yhdessä ollaan oltu poikaystävän kanssa kohta 5 kk, etäsuhteessa eletään niin näkeminen on aika kortilla ja sen takia myös seksin määrä. Olen kuitenkin kaikki koulun lomat samalla paikkakunnalla kun poikaystäväni, silloin nähdään päivittäin, mutta koska hän on minua 7 vuotta vanhempi niin ei meinaa kunto kestää kuulemma minun himojeni tyydyttämiseen :D Itse olisin aina valmis, mutta välimatkan ja miehen pihtaamisen takia seksiä tulee 1-6 kertaa viikossa.

roselavender
Seuraa 
Liittynyt12.3.2012

Olemme seurustelleet kohta kaksi vuotta ja saman katon alla asutaan. Seksiä meillä on yleensä joka päivä tai joka toinen päivä, mutta pidempiä taukoja harvoin tulee :) itseäni pidemmätkin tauot eivät haittaisi mutta olen kyllä nykytilanteeseenkin ihan tyytyväinen ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat