Miten meni teidän naistenpäivä ? :)

Seuraa 
Liittynyt29.11.2011

Mulla oli varmaan paskin naistenpäivä KOSKAAN :>

Näin miehekkeen vaan vilaukselta aamulla, loppupäivänä en siitä ees kuullut mitään. En saanut kunnon onnitteluja/halia/pusua vaan pelkän "onko nyt naisellinen olo ?" kysymyksen ^^ Okei olin saanut mun "naistenpäivälahjan" viikko etukäteen ja ne on liput yhdelle stand up keikalle, josta olin aluksi tosi innoissani. Mutta eilen kuulin että mies oli sopinut asian KAVERINSA kanssa niin että hänkin tulee sinne keikalle. Ja niin myös hänen kaverinsa tyttöystävä, jottei minun tarvitse olla ihan yksin...Ei siinä mitään keikka on varmaan hyvä ja hänen kaverinsa tyttöystävä ihan mukava, mutta aika paha maku jäi koko järjestelystä suuhun. Olisi voinut sitten suoraan mennä ihan vain kaverinsa kesken sinne keikalle, kun odotin että oltaisiin tehty jotain vaan yhdessä.

En sitten tiiä odotinko liikoja meinaan viimevuonna mies tuli mua vastaan lentokentalle ja sain IHANAN guessin kaulakorun :)
Aikamoinen tiputus siitä...

No mutta toivottavasti jollain muulla meni vähän paremmin ? :)

Kommentit (8)

Vierailija

Avomiehen näin kans aamulla ihan vilaukselta kun lähti aamulla töihin, mä jäin siis nukkumaan koska menin iltavuoroon. Päivemmällä tuli sitten viesti: "hyvää naistenpäivvä, kulta" siinä kaikki mitä miehestä kyseiseen päivään irtosi :D

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Ite en saanut edes onnitteluja! No joo, ihan sama se mulle on, mitä juhlittavaa siinä päivässä edes on? :o Nykyään naisten asema on niin hyvä, niin en näe syytä juhlistaa sitä mitenkään.

Vierailija

Normipäivä, ei eronnut mitenkään tavallisesta torstaista. Mies ei edes muistanut että on joku naistenpäivä. Mutta enpä minä itsekään sitä mitenkään erityisenä pidä. Ainahan se olisi tietysti kiva saada suklaata ja ruusuja... Mutta ehkä sitten joskus jossain toisessa tilanteessa.

Ai niin! Opettaja toivotti hyvää naistenpäivää! :-D

Vierailija

En juhli naistenpäivää joten meni samalla tavalla kuin kaikki muutkin päivät. Töissä oli tarjolla konvehteja ja se oli ihan kiva juttu. Otin yhden, koska vaikken vietä naistenpäivää, se ei tarkoita, että minun pitäisi vastustaa sitä.

Vierailija

ihmeestä skistoot ku toinen ees yritti. Eihän tuo naistenpäivä nyt mitenkään erikoinen ole. Ihme hössötystä vaan. Mulle mies oli tehny makaronilaatikkoa ku tulin töistä kotia. sen pituinen se.

Vierailija

Ei munkaa mies ees muistanu koko päivää vaik just muutamaa päivää aikasemmin olin suoraa sanonu et tykkäisin kukkakimpusta (ei tolle miehelle vihjailu kelpaa).
No yks, kaveri (mies) lähetti ihanan toivotus txtarin et se vähä piristi.

Mut kyl mun mielest on iha oikee et on tällänen naistenpäivä, on tää maailma kuitenki miehille nii paljo helpompi. Miesten ei tartte kärsii synnytyksesta, menkoista, gyneistä... Ja perheessä, jossa molemmat aikuiset on töisä, suurin osa kotitöistä, lastenhoidoista, ruuanlaitosta kasaantuu yleensä naisille. Kyllä me yks päivä ansaittaisii jokanen nainen millo keskipisteenä on ihan vaa me!

Vierailija

Sain aamulla sanalliset naistenpäivätoivotukset, ja iltapäivällä sitten tuli kaksi ruusua ja possumunkit molemmille. :) Oli ihana saada vähän taas spesiaalia huomiota. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat