Uusia ystäviä pk-seudulta? :)

Vierailija

Moi!
Olen kohta 22-vuotias tyttö ja asun Vantaalla. Olen vasta muutama vuosi sitten muuttanut tänne pääkaupunkiseudulle ja uudet ystävät olisivat aina tervetulleita. Olen luonteeltani aika rauhallinen ja kaipaisin samanhenkistä seuraa. Tykkään tehdä ihan tavallisia juttuja, kuten shoppailla, käydä bilettämässä, kahvilla jne. Ennen kaikkea luotettava ystävä olisi kiva löytää ja mielellään sellainen, joka olisi hiukan "aikuismaisempi". Siis älkää käsittäkö väärin. :D Mut siis sellainen henkilö, joka on jo ohittanut sen "teinivaiheen" ja elämän tarkoitus ei ole vain baareissa hengailu. :)
Minulla meni vajaa vuosi sitten välit poikki lapsuuden ystäväni kanssa, jonka kanssa olimme kuin siskokset. Siitä lähtien olen halunnut löytää uuden sydänystävän. Toivottavasti täältä löytyisi samanhenkistä porukkaa. Laittakaa vastauksia ja maili osoitteita mielellään! :)

Kommentit (7)

Vierailija

Moikka!

Mäkin olen tänä vuonna 22-vuotta täyttävä tyttö ja asun Helsingissä. Olisi myös kiva saada uusia ystäviä, joiden kanssa tehdä kaikkea, just käydä shoppailemassa, kahvilla ja vaikka liikkumassa. Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen chiua@suomi24.fi :)

Vierailija

Heippa!
Olen kohta 20 vuotias tyttö Vantaalta ja kaipaisin uusia ystäviä!
Olen omasta mielestäni ainakin ihan suht nätti ja sosiaalinen ihminen varsinkin kun sille tuulelle sattuu ja tuttua seuraa! Huumorin tajua löytyy myös paljon! :D
Pidän todella paljon shoppailusta, juhlimisesta ja myös ihan rauhallisesta tekemisestä. :))
Kaikki ketä kiinnostaa niin laittakaa ihmeessä viestiä tulemaan! :)

Rose.007@hotmail.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat