Seksiä ekoilla treffeillä + Miten olla kiinnostavampi?

Vierailija

Mulla on tällä hetkellä ongelma. Tapasin netissä erään miehen, jonka tapasin sitten irl viime viikonloppuna. Menin suoraan hänen luokseen ja koska hän vaikutti oikein mukavalta, vitkuttelin lähtöä ja lopulta jäin yöksi. No, tietysti siitä seurasi, että nukuin hänen vieressään ja harrastimme seksiä. Nyt jälkeenpäin on kuitenkin ontto olo. En kadu yhtään, mutta tuntuu, että menetin merkitykseni hänelle siinä samalla. Pelottaa, että en enää yhtään kiinnosta häntä ja varsinkin jos otan häneen yhteyttä, hän ahdistuu siitä että "roikun" ja ajautuu pois.. :(
Auttakaa, sillä ihastuin tähän mieheen todella.. Mitä voisin tehdä? Pitääkö minun vain odottaa? Tuntuu ihan pakkomielteiseltä lähes, ajattelen koko ajan häntä.

Kommentit (7)

Vierailija

Niin vaikealta kun se tuntuukin, niin parasta on luultavasti antaa aikaa miehelle. Voit toki ottaa häneen yhteyttä jonkin ajan kuluttua, jos et kuule hänestä mitään, jolloin puolestaan saat varmasti vihiä siitä, mitä hän ajattelee sinusta tai haluaako hän tavata uudelleen. Voi olla, että mies on tyytyväinen vain seksiin, mutta onhan olemassa myös niitä pariskuntia, jotka ovat päätyneet yhteen huolimatta siitä, että jo ensitapaamisella on harrastettu seksiä.

Sitä paitsi samalla kun annat miehelle aikaa, saat myös mietittyä omia tunteitasi. Vaikka nyt koet, että olet todella ihastunut voi olla, että ajan myötä huomaat, ettei tunne todellisuudessa ole välttämättä aivan niin voimakas kuin miltä se tuntuu. Joskus kun tapaa ihmisen saattaa tuntea häneen todella voimakasta vetoa, mutta aina kyse ei ole edes ihastumisesta :)

Vierailija

Kiitos vastauksesta.. Toivon kovasti että hän ottaisi yhteyttä.. No, vaikka itseään saa tietysti syyttää siitä että menin retkahtamaan, jos hän ei ota.
Olen ollut aina aika nopea ihastumaan tosi syvästikin. Esimerkiksi ainut ihminen johon ihastuin niin kovasti, että lasken sen rakastumiseksi, se oli rakkautta ensisilmäyksellä vaikka se on varmaan joittenkin mielestä vaan huuhaata. Mutta kai aika näyttää. Kuinka monta kertaa tapaamista pitäisi odottaa ennen kuin voi ruveta keskustelemaan siitä, miten suhde etenee? D: Mä oon oikeesti tosi umpiossa, en ole oikeastaan ikinä ennen treffaillut. Olen aina muitta mutkitta vaan alkanut suhteeseen ilman tapailuja.

Vierailija

Toi riippuu niin ihmisestä ja tilanteesta, että on vaikea sanoa kuin kauan pitäisi odottaa.. Itselläni oli vähän samanlainen tilanne yhdessä vaiheessa, kun päädyin erään miehen kanssa sänkyyn ensitapaamisella. En tosin tuntenut häntä ennestään, vaan tutustuimme samana iltana :D Ajattelin sen jäävän siihen, mutta tavattiin sitten sattumalta seuraavana päivänä ja se sano, että löydän sen Facebookista. Niinpä meistä sitten tuli Facebookissa kavereita ja ehkä viikon päästä aloin sitten jutella tälle miehelle siellä. Sen jälkeen on tavattu pari kertaa ja viestitelty säännöllisesti ja vielä olisi tarkoitus tavata joskus.. Välimatkaa on siis paljon, joten tapaamiset on harvassa.

Kun menin ensitapaamisen jälkeen miehen luo ja kun sitten tulin taas kotiin, ajattelin olevani todella ihastunut. Minulle kuitenkin kävi niin, että voimakkain tunne joka suorastaan kivisti, laantui ajan myötä. Nyt kun sitte taas tavattiin, tunne tavallaan voimistui. En kuitenkaan vieläkään tiedä, olenko varsinaisesti ihastunut vai liittyykö tunne vaan siihen, että nautin siitä kun on joku, jonka kanssa olla. Aika näyttää :) Tsemppiä tilanteen ratkaisemiseen!

Vierailija

Minun poikaystävä oli aluksi hyvin sitoutumiskammoinen ja olin vain pano, ja hän ahdistui kun otin ite yhteyttä. Sitten, kun itse päätin että unohdan koko jätkän, enkä enää vastaillut viesteihin, niin sitten se aneli että sais uuden mahdollisuuden tutustua muhun. Nyt tuosta ajasta on pari vuotta aikaa ja yhessä asutaan.

Tsemppiä ja voimia! Tiedän, että vaatii hermoja ja itkuja.. en osaa oikeen sanoa mitään neuvoja, kuin että anna AIKAA, kuten miumiu sanoi. Ja ehkä voit esittää vähemmän kiinnostunutta kuin oikeasti olet ;) mies haluaa saalistaa ja voittaa sut!

Vierailija

Kiitos teille! Yllätys, mutta hän ottikin yhteyttä jo parin päivän päästä tuosta, kun olin ihan epätoivoissani :D Kävin siellä ja nyt vaan jännään, haluaako hän vielä nähdä. Ehkä kerron hänelle että toivoisin yhä uudelleen tapaamista, mutta samalla että hän saa kutsua minut jos hän vielä haluaa.
Ainakin tällä hetkellä pidän hänestä kovasti : ) En tiedä mitä mieltä hän on minusta, mutta en minä sitä ala häneltä kyselemään. Kattoo miten jatkossa..

Vierailija

Itseäni alkoi ahdistamaan kerran eräs poika, kun oltiin vasta tavattu ja kerran ollut seksiä, niin sen jälkeen se alkoi piinaan mua jatkuvasti! Voi olla että olisin kiinnostunut enemmän siitä tyypistä, jos se olis anatanut mulle vähän aikaa. Tuntuu erikoiselta, että joskus meni näin päin kun yleensä minä olen ollut se hätäilijä. Tuossa tapauksessa mulla ahdisti kun se jätkä kyseli jatkuvasti, että haluanko vielä tavata ja mitä ajattelen hänestä yms. Olisin vain halunnut aikaa miettiä... Eli jos vain maltat odottaa niin älä heti kysele mitään kummempaa suhteeseen liittyvää. Saatat antaa itsestä epävarman kuvan jos kyselet liikaa, ja eihän kukaan osaa heti sanoa kuinka vakava suhteesta voi tulla. Voit siis olla kiinnostunut ja suostua tapaamisiin, mutta älä näytä kiinnostusta liikaa, vielä. :)

Vierailija

Hassua, että noin päin : D Kiitos vinkistä. Kävin hänellä nyt kolmannen kerran ja näyttää aika vahvasti siltä, että näemme vielä, mutta koskaanhan ei voi olla varma... Joten ehkä hyvä idea odottaa hänen yhteydenottoaan tai ainakin odottaa jatkosta puhumista siihen kun ollaan vähän tutumpia..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat