Yksityisyyttäni loukataan jatkuvasti

Vierailija

Niin, olen 26v. ja asun tilapäisesti kotona (tarkoitan vanhempieni luona). Itse olen sitä mieltä että aikuisena ihmisenä saan päättää itse asioistani, mutta nyt ei ole kyse siitä. Kyse on siitä että äitini jatkuvasti kyttää tekemisiäni. Ja mikä eniten pistää vihaksi on se, että hän tönkii mun henk.koht. tavaroitani, en voi jättää siis laukkuani saati kalenteriani kotiin edes lenkin ajaksi. Olen sanonut asiasta useasti, että ne ovat YKSITYISIÄ eivätkä kuulu muille. Siis äitini penkoo tavaroitani ja valittaa kaikesta, kaikki mitä teen on väärin ja minussa on mukamas jatkuvasti jotain vikaa, milloin on painossa tai pukeutumisessa ja jopa kavereissani, mutta auta armias kun hänestä sanoo jotain mikä meteli siitä syntyy. Minulla on todella huono itsetunto (ollut vuosia ja syypää on äitini). Muutan heti pois kun asuntoasiani on selvä, mutta mikä neuvoksi tähän hätään kun puhuminen ei auta??

Kommentit (1)

Vierailija

Oletko sanonut tuosta hänelle kunnolla? Siis ihan niin, että olet istuttanut hänet pöydän ääreen ja sanonut, että sinua loukkaa huomauttelu ja tavaroiden penkominen. Jos äitisi sanoo kaikkeen vaan vastaan, sinun kannattaisi vakavasti harkita jonnekin muualle muuttamista. Jos yhteiselonne ei kerta kaikkiaan suju, en näe järkeä väkisin pahentaa välejänne. Ilmeisesti asuntoasiaan ei kuitenkaan viikkoja mene, joten voisiko joku kaverisi tai vaikka isovanhempasi majoittaa sinut?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat